Farmhouse Loderer v1.0.1.0
Farmhouse Loderer v1.0.1.0
Laten we eerst beginnen met een beetje tijdreizen.
Wijzigingslogboek:
V1.1.0.0
– Een bug opgelost met de Pump's n Hoses DLC
– Pictogrammen toegevoegd
– Geluiden toegevoegd bij het plaatsen
– Meer kleuren toegevoegd voor de kleurkeuze van de poorten
– Kledingkasttrigger toegevoegd aan de bank
V1.0.1.0
– Aanrijding op de hooizolder verholpen
– Planken op de hooizolder correct geschaald
– Grondtextuur veranderde in "asfalt" omdat "platen" niet op alle kaarten beschikbaar waren en er dus modder rond het gebouw was.
– Hotspot toegevoegd
Het gebouw is gebouwd rond het jaar 1820. In die tijd waren zowel de boerenfamilie als de bedienden (meid en bediende) op de boerderij. Al het werk werd met de hand of met dieren gedaan.
In 1902 omvatte het landgoed 12,3 hectare weiland en 5,8 hectare bouwland. Het is opgetekend dat rond 1938 één paard, zes koeien, twee ossen, vier tot zes kalveren, vijf tot zes schapen, één tot twee varkens en ongeveer 20 pluimvee op de boerderij werden gehouden.
Je ziet dus dat het nooit een grote boerderij is geweest. De stal is in 1940 omgebouwd tot een aangebonden stal. In 1990 is de stal opnieuw verbouwd en heeft nu ruimte voor 15-20 koeien, die vrij kunnen kiezen of ze binnen of buiten willen staan. Ook de kalveren worden in de stal geplaatst.
De hooizolder kan op opslagapparatuur of stro worden gereden.
– Bouwkosten: 134800 $
– Dagelijks onderhoud: 120 $
– Workshop trigger in de kelder
– Toegankelijke hooizolder
– Koeien worden gevoerd in de stal
– Nestje staat in de stal
– De koeien worden buiten aan de poort naar de wei afgeleverd.
– De woning zelf heeft GEEN slaapfunctie!
– Alle deuren kunnen opnieuw worden gekleurd
– Luiken zijn overdag open en 's nachts gesloten.
– Alle deuren zijn geanimeerd en kunnen worden geopend.
– Licht voor alle belangrijke delen van het gebouw
– Veel extra's om het gebouw zo authentiek mogelijk te laten lijken.
Additief:
Een kleine bank om een slaaptrigger te hebben
farmerfivetom