Ergens in Thüringen III v2.0.0.1
Ergens in Thüringen III v2.0.0.1
Ergens in Thüringen III – Welkom in Ilm Valley 4x.
Wijzigingslogboek v2.0.0.1
Hotfix ontbrekende Goeweil-balen
Originele replica van het Thüringer gebied in de Ilm-vallei rond het kleine dorpje Dienstedt.
Echt hoogtemodel, beschikbare Google Maps-gegevens en gebouwen, straten enz. helemaal opnieuw gemodelleerd volgens het gebied.
U kunt verwachten:
– 4x kaart
– 4 boerderijen + 1 terrein met kippenmesterij
– 2 boerderijen ervan met voorbereide BGP
– 238 gebieden die kunnen worden gekocht
– 152 velden (0,7-32ha areaal)
– Kooppunten voor mest, drijfmest, zaad, kunstmest en kalk
– 6 Productie (groeve, kunstmest/zaad, zagerij, timmerwerk, korenmolen, bakkerij)
– 7 verkooppunten (alle productiesites + restaurant)
– Volledige echte bewegwijzering ter oriëntatie
– Groeiplan aangepast aan het gebied (geen olijven, katoen en suikerriet)
– Weergegevens van de regio (gemiddeld, Duitse weerdienst)
– Aangepaste bodemtypekaart voor Precision Farming DLC
– Volledige Maize Plus-compatibiliteit
– Gewijzigd lichtmodel geïnstalleerd op de kaart (FS22_Relight)
Start is op een prachtige boerderij van gemiddelde grootte, in het hart van Dienstedt.
Voor volledig gebruik van de boerderij moet de juiste landbouwgrond worden gekocht.
(In MP MOET deze boerderij altijd boerderij 1 zijn.)
Alle andere boerderijen kunnen worden gebruikt na het verwerven van de betreffende landbouwgrond.
(In MP doet de volgorde na boerderij 1 er niet toe.)
Alle gebouwen van de startboerderij, de Loonbedrijfsboerderij en de paardenboerderij kunnen volledig (inclusief inrichting) verkocht worden om een volledig eigen boerderij te bouwen.
De kleine, op de helling gelegen varkenshouderij, kan niet geheel gesloopt worden.
Belangrijke notitie!
– Observeer de nodige mods
– Bij het starten van een MP-spel met een nieuwe savegame kan het na de aankoop van de individuele boerderijen gebeuren dat de silo's niet gelost kunnen worden (autorisatie ontbreekt).
Om dit op te lossen, moet de server één keer opnieuw worden opgestart. Daarna zou dit probleem zich niet meer moeten voordoen.
– Mestplaat bij GEA Stall Land 153 moet door de gebruiker worden geplaatst. Wordt niet herkend door het basisspel als het al eerder is geplaatst, omdat er geen vast FarmId is.
– Bale-missies in MP die naar een van de BGA's gaan, vereisen een voorlader en contractuele bedrijfsrechten van de overeenkomstige boerderij, als deze geen eigendom is.
– Vanwege een basisspelbeperking kunnen de extra beschikbare weiden (Beyleron- en Elmcreek-weiden) niet worden gerold.
Evenzo is de alpenweide alleen gemarkeerd als gras in het overzicht en de zaaimachine, maar kan worden gerold.
Wijzigingslogboek v2.0.0.0
Bugfixes:
– compleet herwerkte map.i3d
– oogstmissies opgelost. opbrengst zou nu meer dan genoeg moeten zijn
– maaiweide geen zwad, vast
– onzichtbare rand verkoopstation houtsnippers, vast
– steen/onkruid display dubbel, vast
– zoekgeraakte hekdierendealer, verwijderd
– ontbrekende binnenruimtes meerdere locaties toegevoegd
– laatste 2 verzamelobjecten niet verzamelbaar, opgelost
– landbouwgrond 153, kleine schuilplaatsen niet verkoopbaar, vast
– trigger voor laadstation zaad-/kunstmestproductie, aangepast
Veranderingen:
– vervangen dubbele wig silo landbouwgrond 153 (LU Dienstedt)
met 2 enkele wigvormige silo's voor de nieuwe BunkerSetU.
– zaad/mestproductie, gescheiden opslag voor zaad en kunstmest
om vastlopen van de productie te voorkomen als de opslag volledig gevuld is met invoerproducten.
– iets aangepaste stand van doorrijsilo en mesthoop boerderij 1
– heteluchtballonnen, minder zichtbaar, andere tijden
– bord van autodealer overgeschakeld naar Duitse naam voor een betere afstemming op de regio
– Borden van AI-voertuigen gewijzigd in regionale borden
– spawnplaatsen van autodealers aangepast, voorkomt dat uitgeleende missievoertuigen niet spawnen als de hoofdplaats is geblokkeerd
– overschilderbare grondtexturen, verhoogd 8 –> 38
– grondhoeken, verhoogd 8 –> 32
– hoogtetypes limiet, verhoogd 64 –> 256
– beschilderbare deco-objecten (struiken, weide…), verhoogd 4 –> 10
– weide nu ook zaaibaar, i.p.v. alleen gewoon gras (iets hogere opbrengst dan gras)
– zijhek bij kippenmesterij verkoopbaar voor uitbreiding van het terrein
– hek achter tankstation en zijhek zagerij verkoopbaar (uitbreiding zagerijgebied)
– limoentextuur verzwakt
Toevoegingen:
– 3 verschillende weidetypes nu beschikbaar
– auto-onderhoud aanwezig op boerderij 1
– verschillende locaties zijn nu koopbare landbouwgronden
– 3 aparte koeienweiden (geen melk, mest en vloeibare mest produceren)
– spaanse vertaling (gemaakt door caterpillardock)
Aandacht
Voor iedereen die de kaart al speelt en wil updaten, is een nieuwe savegame strikt verplicht!
Het is niet mogelijk om de oude savegame om te zetten naar Mapversie 2.0.0.0. Dit zal leiden tot onverwachte fouten en
raar gedrag tijdens het spelen. Door grote wijzigingen in het i3d-bestand is de nieuwe savegame niet te vermijden!
Voor vragen en hulp of zelfs foutmeldingen, bezoek ons op onze Discord
Veel plezier en plezier met ploegen. Veel succes, het DSA-team.
Gemaakt met liefde
Kastor [d-s-agrarservice]