East Vineland, NJ VS v1.2.0.3

East Vineland, NJ VS v1.2.0.3

Dit is een kaart van East Vineland New Jersey in de VS.

Wijzigingenlijst 1.2.0.3:
OPMERKING: voor deze update is GEEN nieuwe savegame vereist.
Bijgewerkte omgevingsverlichting met Relight V1300 van Suchsneak.
Vaste ontbrekende CPU-vlagfout voor de zonnebloemoliepallets opgelost.
Vaste ontbrekende winkelitemfout voor varkensvoerbakken opgelost.
Herschikte het voerschema voor kippen om Scratch Grains op te nemen als "powerfood".
Een extra productie toegevoegd, "Scratch Grains Mixer", te vinden op het tabblad "producties".

De kaart is gemaakt op basis van het gebied van mijn woonplaats en het kaartgebied is gemaakt op basis van echte satellietfoto's.
Vineland ligt in het zuidelijke deel van New Jersey en is een zeer landelijke boerenstad. Het grootste deel van de stad bestaat uit landbouwgrond en bossen.
De velden, bomen en huizen zijn zo dicht mogelijk bij waar ze in het echte leven zijn als ik zou kunnen maken, maar natuurlijk heb ik producties en in-game verkooppunten toegevoegd die daar niet echt bestaan voor gameplay.
De groeikaart is bijgewerkt voor het weer in de regio.
De meeste beschikbare productiegebieden zijn toegevoegd aan de kaart.
Er is een ruime keuze aan startuitrusting om u op weg te helpen.
De productiegebieden zijn bewerkt om zowel meer pallets in de spawners te bevatten als de productiepallets hebben een hogere capaciteit.
Er zijn 118 verschillende velden, allemaal met veldmissies, variërend van het kleinste veld van 0,236 hectare (0,583 acres) tot het grootste van 8,236 hectare (20,35 acres).
Grondprijzen zijn berekend op basis van de gemiddelde grondkosten van het gebied.
Alle landgebieden zijn afzonderlijk te koop. Het land waar huizen staan, is duurder dan onbebouwd land zoals het in het echte leven zou zijn.
De Solar Farm kan worden gekocht en levert u $ 3.000 per uur op.
De zonneboerderij kan worden verkocht om het land vrij te maken voor landbouw, maar het kan alleen worden verkocht nadat het land eigendom is van de speler.
Het hoofdgedeelte van de boerderij heeft een opslagsilo voor meerdere soorten fruit met een capaciteit van 1.000.000 liter en zal alles in de categorie "bulk" bevatten.
Druiven zijn toegevoegd aan de categorie "bulk", zodat ze kunnen worden vervoerd in elke in-game of aangepaste trailer die items in de categorie "bulk" vervoert.
Een werkplaats bevindt zich ook op de hoofdboerderij en is eigendom van de speler. (alleen nieuwe boerenmodus)
De mogelijkheid toegevoegd om boomstammen tot houtsnippers te versnipperen in de zagerij als extra productie.
Inclusief koeien-, schapen-, varkens- en kippengebieden die moeten worden gekocht om te gebruiken.
De koeien-, schapen- en varkensgebieden hebben baaltriggers toegevoegd voor het voeren. De koeien- en varkensgebieden hebben ook baaltriggers voor stro toegevoegd. Laat de balen gewoon in de trekkers en ze worden automatisch geleegd als dat nodig is.
De capaciteit van de veehouderij is: 250 koeien, 350 varkens, 500 schapen en 500 kippen.
Alle dierennavmesh-gebieden zijn vernieuwd en hun weilanden zijn op maat gemaakt.
Op het hoofdbedrijf is een opslagplaats voor drijfmest en digestaat.
Maismeel en gebroken maïs toegevoegd als extra producten die geproduceerd kunnen worden in de Graanmolen van maïs.
Maïsmeel kan worden verkocht bij de Pizzeria, Farmer's Market, Diner en de Supermarkt.
Gebarsten maïspallets kunnen worden gekocht in de winkel voor kippenvoer of worden geproduceerd in de graanmolen.
Gebarsten maïs kan ook worden verkocht in de boerderijwinkels.
Zonnebloemen, Haver en Gebarsten Maïs toegevoegd aan het voer van de Kip..
Kippen hebben tarwe, gerst, sorghum of haver nodig, wat 25% van hun voerbehoefte is, zonnebloemen zijn 25% van hun voerbehoefte en gebroken maïs is 75% van hun voerbehoefte. (totaal 125% productiviteit)
Strozwaden toegevoegd aan koolzaad en sojabonen.
Alle struiken zijn maaibaar. Als de struiken gemaaid zijn, wordt er nieuw weidegras voor in de plaats "geplant".
De baalcapaciteit is vergroot.
Op maat gemaakte kentekenplaten voor het gebied.
Kalkproductiepunt is toegevoegd aan de Debris Crusher om kalk van stenen te maken.
Kaart is klaar voor precisielandbouw.
Kalk, zaden, vaste mest en mineraalvoer in bulk kunnen worden gekocht bij de silo op de hoofdboerderij en in de boerderijwinkels.
Drijfmest kan indien nodig ook in de boerderijwinkels worden gekocht.

Wijzigingenlijst 1.1.0.0:
OPMERKING Voor deze update is een nieuwe savegame vereist.

Problemen:
Vaste vijverijsvliegtuig dat in alle seizoenen te zien is.
Aanrijding met elektriciteitspalen in het midden van een van de wegen verholpen.
Meerdere zwevende bomen gerepareerd.
Vaste dubbel geplaatste bomen.
Er is een probleem opgelost waarbij voertuigen vast kwamen te zitten doordat ze in het winkelgebouw spawnden bij het resetten.
Probleem opgelost waarbij materiaal door BGA-bunkermuren bloedde.
Probleem opgelost waarbij mest door de muren van de opslagbunker bloedde.
Probleem opgelost waarbij koeien en varkens geen mest produceerden.
Probleem opgelost waarbij gebarsten maispallets niet leeg raakten bij de voerbak voor kippen.
Er is een probleem opgelost waarbij de groei van maïs en sojabonen niet vooruitging als ze in juni werden geplant.
Er is een probleem opgelost waarbij de koolzaadgroei niet vooruitging als het in februari werd geplant.

Veranderingen:
Het winkelgebied voor voertuigen is vergroot om meer ruimte te hebben bij het kopen/resetten van voertuigen, zodat ze niet in botsing komen met andere voertuigen in de winkel.
Vergrote verkooppunt opritten en gebieden voor grotere apparatuur.
Vergrote gebieden voor de Spinnery, Dairy, Tailer Shop, Sugar Mill, Grain Mill en Bakery om meer ruimte te hebben voor grotere machines.
Het zwervende gebied van de koe vergroot.
Gemaakt land van de verkooppunten en productiepunten die afzonderlijk kunnen worden gekocht. Het land moet nu eerst worden gekocht voordat de productiepunten worden gekocht.
Productiepunten gemaakt die verkocht kunnen worden.

Toevoegingen:
Veel meer grondtexturen toegevoegd om in-game te schilderen tijdens landschapsarchitectuur.
Meer gebladertetexturen toegevoegd om in-game te schilderen tijdens landschapsarchitectuur.

Wijzigingenlijst 1.2.0.0:
OPMERKING Voor deze update is een nieuwe savegame vereist.

Problemen:
Probleem opgelost waarbij kaarten bevriezen tijdens het laden op consoles.
Probleem opgelost waarbij dubbele Nokian-banden niet op de Case Magnum-tractor konden worden geladen.
Probleem opgelost waarbij tarwe en gerst niet zouden groeien als ze in maart werden geplant.

Veranderingen:
Alle huizen op de kaart verkoopbaar gemaakt.
Maakte de lichtmasten bij de hoofdboerderij en de boerderij verkoopbaar.

Toevoegingen:
100 verzamelobjecten op de kaart toegevoegd om te vinden. De prijzenkast bevindt zich bij de dealer in de showroom om je voortgang bij te houden.

Wijzigingenlijst 1.2.0.1:
OPMERKING Een nieuwe savegame is NIET vereist voor deze update.

Problemen:
Vaste weg ontbrekende botsing.
Vaste verzamelobjecten die niet konden worden bereikt.

Veranderingen:
Bijgewerkte gebarsten maïstexturen.

Toevoegingen:
Gebarsten maïsbakken worden nu geproduceerd in de graanmolen.
OPMERKING: om de gebroken maïs in de silo te bewaren en geen bakken te produceren, moet de uitvoer in het productiemenu worden gewijzigd van "Opslaan" in "Verdelen", zodat er geen bakken met gebroken maïs worden geproduceerd.
Maïsoliepallets en sojabonenoliepallets zijn toegevoegd aan de oliemolen als extra producties.
Maïsolie is gemaakt van gebarsten maïs en maïs en sojaolie is gemaakt van sojabonen.

Wijzigingenlijst 1.2.0.2:
OPMERKING: er is een nieuwe savegame vereist om de grote wijzigingen door te voeren, zoals wijzigingen in grondniveau, zwevende bomen, veranderingen in plaatsbare locaties, enz.
Het nodig hebben van een nieuwe savegame kan worden vermeden door de landscaping-tool te gebruiken om grondniveaus te verlagen of te verhogen en placeables te verkopen en/of te vervangen.

De starttrailer bijgewerkt en ondersteuning toegevoegd voor de FS22_UniversalAutoload-mod.
Meer recepten toegevoegd aan de producties.
Nu heb je de keuze uit standaardsnelheid of laat de producties je producten haasten, maar tegen hogere kosten.
Verschillende zwevende bomen gerepareerd. (Zie opmerking hierboven)
De problemen opgelost met verre kaartobjecten die flikkerden en verdwenen in de BGA-kuilvoerbunkers.
Het probleem opgelost dat de startende aanhanger geen drijfmesteffecten vertoonde wanneer deze was geconfigureerd als een drijfmestverspreider.
Knoptoewijzingen toegevoegd voor gamepad-controllers voor het aanpassen van de scheidingsvloer, zwanenhalskoppeling en trekhaak op de startwagen.

Auteur:
Macktrucker921


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!