East Vineland, NJ VS Kaart v1.2.0.0

FS22 Kaarten

East Vineland, NJ VS Kaart v1.2.0.0

Dit is een kaart van East Vineland New Jersey in de VS.

– De kaart is gemaakt vanuit het gebied van mijn geboorteplaats en het kaartgebied is gemaakt van echte satellietfoto's.
– Vineland ligt in het zuidelijke deel van New Jersey en is een zeer landelijke boerenstad. Het grootste deel van het gebied van de stad is landbouwgrond en bossen.
– De velden, bomen en huizen zijn zo dicht mogelijk bij waar ze zijn in het echte leven als ik zou kunnen maken, maar natuurlijk heb ik producties en in-game verkooppunten toegevoegd die daar niet echt bestaan voor gameplay.
– De groeikaart is bijgewerkt voor het weer in de regio.
– De meeste beschikbare productiegebieden zijn aan de kaart toegevoegd.
– Er is een brede selectie van startmateriaal om u op weg te helpen.
– De productiegebieden zijn aangepast om zowel meer pallets in de spawners te kunnen bevatten als de productiepallets hebben een hogere capaciteit.
– Er zijn 118 verschillende velden, allemaal met veldmissies, variërend van het kleinste veld van 0,236 hectare (0,583 acres) tot de grootste van 8,236 hectare (20,35 acres).
– Grondprijzen zijn berekend op basis van de gemiddelde grondprijs van het gebied.
– Alle terreinen zijn apart te koop. De grond met huizen is duurder dan onbebouwde grond, zoals in het echte leven.
– De Solar Farm kan worden gekocht en geeft u $ 3.000 per uur inkomen.
– De Solar Farm kan worden verkocht om het land vrij te maken voor landbouw, maar het kan alleen worden verkocht nadat het land eigendom is van de speler.
– Het belangrijkste landbouwgebied heeft een opslagsilo voor meerdere fruitsoorten met een capaciteit van 1.000.000 liter en zal alles bevatten in de categorie "bulk".
– Druiven zijn toegevoegd aan de categorie "bulk", zodat ze kunnen worden vervoerd in elke in-game of aangepaste trailer met items in de categorie "bulk".
– Een werkplaatsgebied bevindt zich ook op de hoofdboerderij en is eigendom van de speler. (alleen nieuwe boer-modus)
– De mogelijkheid toegevoegd om boomstammen te versnipperen tot houtsnippers bij de zagerij als extra productie.
– Inclusief koeien-, schapen-, varkens- en kippengebieden die moeten worden gekocht om te gebruiken.
– De gebieden met koeien, schapen en varkens hebben extra baaltrekkers voor het voeren. De koeien- en varkensgebieden hebben ook balentrekkers voor stro. Laat de balen gewoon in de trekkers en ze worden automatisch geleegd als dat nodig is.
– De veehouderijcapaciteiten zijn: 250 koeien, 350 varkens, 500 schapen en 500 kippen.
– Alle dierennavmesh-gebieden zijn vernieuwd en hun weiden zijn op maat gemaakt.
– Op het hoofdbedrijf is een opslagruimte voor drijfmest en digestaat.
– Maïsmeel en gekraakte maïs toegevoegd als aanvullende producten die in de graanmolen van maïs kunnen worden geproduceerd.
– Maïsmeel kan worden verkocht bij de Pizzeria, Farmer's Market, Diner en de supermarkt.
– Gebarsten maïspallets kunnen worden gekocht in de winkel voor kippenvoer of worden geproduceerd in de graanmolen.
– Cracked Corn kan ook worden verkocht in de Farm Shops.
– Zonnebloemen, haver en gebroken maïs toegevoegd aan het voer van de kip.
– Kippen hebben tarwe, gerst, sorghum of haver nodig, wat 25% van hun voerbehoefte is, zonnebloemen 25% van hun voerbehoefte en gekraakte maïs is 75% van hun voerbehoefte. (totaal 125% productiviteit)
– Strozwaden toegevoegd aan canola en sojabonen.
– Alle struiken zijn maaibaar. Als de struiken worden gemaaid, wordt er nieuw weidegras voor in de plaats "geplant".
– De baalcapaciteiten zijn vergroot.
– Op maat gemodelleerde kentekenplaten voor het gebied.
– Er is een kalkproductiepunt toegevoegd aan de Debris Crusher om kalk uit stenen te maken.
– Kaart is klaar voor precisielandbouw.
– Kalk, zaden, vaste mest en minerale bulkvoeders kunnen worden gekocht bij de silo op de hoofdboerderij en de Farm Shops.
– Indien nodig kan men ook drijfmest kopen in de Farm Shops.

Wijzigingslogboek 1.1.0.0
OPMERKING Voor deze update is een nieuwe savegame vereist.

Problemen:
– Vaste ijsvlakte van de vijver die in alle seizoenen te zien is.
– Vaste aanrijding met elektriciteitspaal in het midden van een van de wegen.
– Meerdere drijvende bomen gerepareerd.
– Vaste dubbel geplaatste bomen.
– Probleem opgelost waarbij voertuigen vast kwamen te zitten bij het spawnen in een winkelgebouw bij het resetten.
– Probleem opgelost met materiaal dat door BGA-bunkermuren liep.
– Probleem opgelost met mest die door de muren van de opslagbunker liep.
– Probleem opgelost met koeien en varkens die geen mest produceren.
– Probleem opgelost waarbij gebarsten maïspallets niet leeg raakten bij de kippenvoertrog.
– Probleem opgelost waarbij de groei van maïs en sojabonen niet zou toenemen als ze in juni werden geplant.
– Probleem opgelost waarbij de koolzaadgroei niet zou toenemen als deze in februari werd geplant.

Veranderingen:
– Het gebied van de voertuigwinkel vergroot om meer ruimte te hebben bij het kopen/resetten van voertuigen, zodat ze niet in botsing komen met andere voertuigen in de winkel.
– Vergrote opritten en ruimtes voor grotere apparatuur.
– Vergrote gebieden voor de spinnerij, zuivelfabriek, kleermakerij, suikerfabriek, graanmolen en bakkerij om meer ruimte te hebben voor grotere machines.
– Het zwervende gebied van de koe vergroot.
– Land gemaakt van de verkooppunten en productiepunten die afzonderlijk kunnen worden gekocht. De grond moet nu eerst worden aangekocht voordat de productiepunten worden gekocht.
– Productiepunten verkoopbaar gemaakt.

Aanvullingen:
– Veel meer grondtexturen toegevoegd om in het spel te schilderen tijdens het landschap.
– Meer gebladertestructuren toegevoegd om in-game te schilderen tijdens landschapsarchitectuur.

Wijzigingslogboek 1.2.0.0
OPMERKING Voor deze update is een nieuwe savegame vereist.

Problemen:
– Probleem opgelost waarbij de kaart vastliep tijdens het laden op consoles.
– Probleem opgelost waarbij dubbele Nokian-banden niet op de Case Magnum-tractor konden worden geladen.
– Probleem opgelost dat tarwe en gerst niet zouden groeien als ze in maart werden geplant.

Veranderingen:
– Alle huizen op de kaart verkoopbaar gemaakt.
– De lichtmasten op de hoofdboerderij en de boerderij verkoopbaar gemaakt.

Aanvullingen:
– 100 verzamelobjecten op de kaart toegevoegd om te vinden. De prijzenkast staat bij de dealer in de showroom om je vorderingen bij te houden.
Bedankt aan alle spelers die mij op deze problemen hebben gewezen!

Auteur:
Macktrucker921


Wat zijn Farming Simulator 25 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 25 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS25 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 25 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS25 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 25 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!