Dynamische weilanden en babydieren in Farming Simulator 25
Dynamische weilanden en babydieren in Farming Simulator 25
Vlak voor de lancering van Farming Simulator 25 dachten we dat wat meer schattigheid wel op zijn plaats zou zijn.
We hadden zelfs een gesprek met onze Senior Animator Rahul Narode over de schattige animaties van pasgeboren en jonge wezens op vier poten. En twee poten… want kippen. Bekijk het interview hieronder. Er zullen nog meer baby-GIF's zijn om je aandacht vast te houden.
Er is meer! We hebben wat informatie gekregen over de diersoorten en de aanpassing van dierlijke leefruimtes – aangezien je aangepaste hekken voor dierenverblijven kunt maken. Dat betekent meer individuele boerderijen die zich richten op veeteelt. Is dat niet leuk?
Maak je eigen pennen en weilanden
Om veehouders meer controle over de hokken te geven, kunt u ze aanpassen door kleuren te veranderen, zonnepanelen toe te voegen en, nog belangrijker, de hekken zelf te tekenen. Pas de lay-out aan om elke gewenste vorm te creëren en bouw weilanden rond obstakels of bezette ruimte!
Dierenvariatie, kleurrijke schuren en hokken
Dankzij de dierlijke nakomelingen, waterbuffels en geiten die zijn toegevoegd aan Farming Simulator 25, kun je verwachten dat je dierenboerderij veel levendiger en kleurrijker wordt.
Dieren beginnen hun leven als kleine pasgeborenen, worden dan juvenielen en uiteindelijk productieve volwassenen. Laten we eens kijken wat elk dier te bieden heeft en wat u ermee kunt doen.
Kip
Varkens
Schapen en geiten
Koeien en waterbuffels
Paarden
Dus, wie is verantwoordelijk voor al deze geanimeerde schattigheid? Het is deze kerel!
Vertel ons eerst eens wat over jezelf en wat je in het algemeen doet!
Ik ben Senior Animator bij GIANTS Software. Ik heb verschillende animaties gemaakt voor Farming Simulator 25, animaties beoordeeld en ze tot in de puntjes ontwikkeld, zodat ze voldoen aan onze vereiste normen, voordat ik ze in de game integreerde.
Hoe begin je met animeren en wat zijn de stappen?
Voordat ik begin met animatie, neem ik altijd de tijd om na te denken over wat er specifiek voor een dier moet worden gedaan of welke output vereist is. Dat betekent nadenken over de kenmerken van dieren, hun bewegingen bestuderen en de juiste referenties verzamelen.
Ik probeer te zoeken naar videoreferenties die de echte dieren en hun gedrag laten zien. Het vereist een grondige studie van de kenmerken van het dier om elk klein detail te bereiken.
Wanneer ik interessante bewegingen zie die ik in het spel kan laten zien en wanneer ik tevreden ben met de verzamelde referenties, begin ik met het maken van de daadwerkelijke animaties. Hierna voer ik meerdere revisiefases uit totdat ze aan onze normen voldoen.
Welk uniek gedrag vertonen babydieren en wat was daar zo uitdagend aan?
Het unieke gedrag is dat ze realistisch zijn voor hun soort, maar tegelijkertijd ook snel en schattig.
Kleine dieren zijn erg snel en lastig te animeren, omdat ze zo snel zijn in hun gedrag. Het is dus een uitdagende taak om elke beweging of actie van ze vast te leggen, vooral in keyframe-animatie.
Heb jij een favoriet (baby)dier? En waarom?
Mijn favoriet in Farming Simulator 25 zijn de babygeiten, omdat ze rondhuppelen en springen, wat schattig is – ik hou van die speelse energie. Maar in werkelijkheid zijn konijnen mijn favoriete dier. Ze zijn zo klein en toch zo snel. Ik hou van hun snelle rukjes, alsof ze bang zijn, maar tegelijkertijd ook schattig. En ik vind hun oorbewegingen behoorlijk fascinerend.
Is er nog iets anders dat je onze fans wilt vertellen of laten weten?
Auteur:We hebben een uniek spel gemaakt met Farming Simulator 25, en ik hoop dat onze fans en spelers er veel plezier mee zullen hebben. Het hele team heeft veel moeite gedaan om het speciaal te maken!
Farming Simulator