Dynamische veldprijzen v1.0.2.0
Dynamische veldprijzen v1.0.2.0
Maakt veldprijzen interessanter. Het kan zinvol zijn om op zoek te gaan naar goede deals in plaats van altijd het dichtstbijzijnde land te kopen.
Wijzigingslog:
Oudere wijzigingen zijn niet relevant vanwege de nieuwe weergavestijl
v1.0.1.0
Het prijsverschildisplay is gewijzigd om meer gestroomlijnd te zijn en beter te werken met modmaps
Met dank aan BetterContracts voor de inspiratie
v1.0.1.1
Compatibiliteit toegevoegd voor BetterContracts
Displays en prijsfactoren worden samengevoegd
Kortingen zijn multiplicatief (-10% DFP, -10% BC -> -19%)
v1.0.1.2
GUI-bugs opgelost
v1.0.2.0
Alle instellingen kunnen nu worden aangepast via het ingame-menu
Sommige waarden worden nu anders opgeslagen in de xml. Oude savegames worden automatisch geconverteerd.
PL, BR, PT vertalingen
Sommige NPC's zijn hebzuchtiger dan andere en hun economische situatie verandert in de loop van de tijd en beïnvloedt ook de prijzen.
Bij het kopen of verkopen van een perceel wordt 10% extra toegevoegd. Dit zal het omdraaien van velden sterk beperken.
Prijzen veranderen één keer per dag. Bij aankoop van grond wordt het verschil met de basisprijs in procenten weergegeven.
Voor meer gedetailleerde informatie bekijk het project op github. (Google FS22_DynamicFieldPrices)
Auteur:BigFood2307