Dierlijke productie v1.0.0.3
Dierlijke productie v1.0.0.3
Hieraan zijn een paar basisdingen toegevoegd in plaats van een kleine mod te maken om één klein ding te doen.
Wijzigingen in v1.0.0.3:
Toegevoegd de eenregelige veeteeltlimiet verhogende code (64 max. houderijen)
Dit interfereert niet met de andere, maar je hebt niet beide nodig
Het aantal dieren dat je in één keer kunt verplaatsen verhoogd naar 1000 (was 60)
Met deze mod kun je dieren naar productieplaatsbare plaatsen/faciliteiten sturen om vleesproducten, enz. te maken. Ontworpen om te worden gebruikt met plaatsbare voorwerpen die zijn ingesteld om deze functie te gebruiken.
Momenteel 1 dier = 1 liter fillType wat de productie betreft. Ik heb plannen voor toekomstige versies om met meer dingen rekening te houden, dus er is een stimulans om goed opgevoede volwassen dieren te gebruiken in plaats van goedkope dieren, rechtstreeks van de dealer.
Animal fillTypes kunnen nu hernoemd worden in de map fillTypes.xml. Anders geeft deze mod ze automatisch de juiste titels. Dierlijke subtypes worden ook gecategoriseerd op basis van hun hoofdtype, zodat u fillTypeCategories="" kunt gebruiken in plaats van fillTypes="" in uw unloadTrigger-regel(s) als u dat wilt.
Ik heb ook een sdk-map aan deze mod toegevoegd met een voorbeeld xml-fragment en een generieke dierentrigger om je te helpen bij het opzetten van je eigen dierenproductiefaciliteiten.
Deze mod wordt momenteel gebruikt met veel PV-plaatsables. Voor enkele voorbeelden van het opzetten van een dierlijke productie, ga naar simgamealliance en bekijk het.
Zoals altijd, als je problemen of suggesties hebt, laat dan hieronder een reactie achter.
Auteur:ThundR