Departement Haut Beyleron (4x) V1.0.0.0

Departement Haut Beyleron (4x) V1.0.0.0

Vandaag heb ik voor jullie de 4x Kaart Afdeling Haut Beyleron wat zoiets betekent als wijk Haut Beyleron.

V1.0.0.0
– Vloer aanpassen aan textielproductie ( opgelost in update 0.1.6.9 )
– Nieuwe koeienweide inclusief drijfmestopslag onder veld 62 (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– Nieuw verkoopstation nabij Feld 59 (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– Chips vereisen nu zonnebloemolie (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– Nieuwe schapenweide met 350 schapen bij de lange brug (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– sommige producten konden nergens worden verkocht (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– Gebouw bij suikerfabriek zonder botsing (opgelost in update 0.1.6.9)
– enkele vloeren rechtgetrokken (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– extra vangrailset (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– enkele grondstructuren gewijzigd om te voorkomen dat sporen (van de grond komen) op wegen (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– Nieuwe productie van sparrenzaailingen (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– Nieuwe houtproductie inclusief pallets (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– Zagerijen nemen houtpallets (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– Palletfabriek accepteert houten kofferpallets (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– Verhoogde prijzen voor lege pallets in de winkel (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– Decoratie toegevoegd voor de bakkerij (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– enkele landbouwgronden aangepast (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– Kassen hebben ook vloeibare mest en zaden nodig (verkrijgbaar vanaf versie 0.1.6.9)
– verwijderde zwevende objecten op veld 63 (beschikbaar vanaf versie 0.1.6.9)

Wijzigingen in de placeables.xml nodig: ​​nee
Het vervangen van de terrain.heightmap.png noodzakelijk: ​​ja
Verwijder de benodigde splitShapes.gmss: ​​ja (let op, de bomen worden gereset)

Voordat ik het een of het ander over de kaart zeg, wil ik graag af van de dringende opmerking dat het een BETA is en hier en daar niet alles klaar is. Vanwege de vele verzoeken heb ik echter besloten om de kaart te publiceren.

In de wijk Haut Beyleron zijn er meer velden en ook een enkele productie (ze zijn nog niet allemaal geïmplementeerd, je moet wachten voordat je je eigen velden plaatst). Er zijn nu in totaal 99 velden en enkele gebieden die kunnen worden gebruikt als weiden of commerciële gebieden. De kaart heeft een grote binnenplaats in het midden van de kaart en een andere standaard binnenplaats min of meer in elk van de hoeken. Er zijn 4 BGA's en een 4x vergister/onkruiddroger bij de bouwmarkt, maar je zult zien. Aangezien er 5 binnenplaatsen zijn, werken de spelmodi niet en zijn alle binnenplaatsgebouwen er toch. Momenteel is er een grote schapenweide en koeienweide.

Momenteel is er een bouwmarkt met een vergister/grasdroger, een grote suikerfabriek, een grote molen, een grote bakkerij, een grote oliemolen, een voedselproductiefaciliteit en een jamfabriek. Er zullen er meer volgen, sommige gebouwen staan er al. In de grote producties is er altijd een extra verkooptrigger die niets te maken heeft met de productie zelf.. tja, weet je, je kunt niets verkopen in een productie die je hebt gekocht.

De 3 velden links in het noorden zijn voor druiven en rechts voor olijven. Om deze reden zijn er ook bijbehorende verpakkingsproducties die natuurlijk ook als opslag kunnen worden gebruikt. U levert druiven of olijven aan en kunt deze vervolgens op pallets naar productie vervoeren of verkopen.
De producties van de originele kaart zijn er nog steeds.

Als je geen zin hebt om een nieuwe savegame te starten via updates, moet je de kaart alleen downloaden als het geen bèta meer is, anders hoop ik dat je de kaart tot nu toe leuk vindt en veel plezier hebt.
Ik heb een bugrapport opgesteld op mijn Discord. Als je iets vindt, kun je het daar melden en niet klagen.

Oh ja, de Autodrive cursussen zijn er
http://modsfile.com/cm76hnqmqda7/EntpackeMich_AutoDrive_config.zip.html

Wat heb je nodig voor de Kate? Anders kun je geen hout maken

Voor suiker- en meeltransport:
http://modsfile.com/out1uwwokgsi/FS22_Gulli_Silotrailer.zip.html

Wat raad ik aan?
https://farmingsimulator22mods.com/work-shop-pack-v1-0-fs22/

Auteur:
GulliDeckel


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!