Departement Haut Beyleron 4x Kaart v1.1.0.0
Departement Haut Beyleron 4x Kaart v1.1.0.0
Hallo vrienden van de DHB, hier zijn enkele wijzigingen ten opzichte van de vorige versie.
– Diverse displays gecorrigeerd (standaard / DLC)
– Honingproductie > Spawner gerepareerd (standaard / DLC)
– Zomertarwe toegevoegd (standaard/DLC)
– Zomergerst toegevoegd (standaard/DLC)
– Zomerrap toegevoegd (standaard/DLC)
– Energiemaïs toegevoegd. De gehakte opbrengst is lager bij standaardmaïs, maar hoger bij energiemaïs. De opbrengst aan gehakt materiaal is het hoogst wanneer de status “oogstklaar” is en er geen maïs kan worden gedorst (standaard/DLC)
– Diverse kleine aanpassingen (standaard / DLC)
– Koolzaadstro toegevoegd, kan als bodembedekking worden gebruikt (geen standaard stro!) (Standaard / DLC)
– Nieuwe balen toegevoegd: koolzaadstrobalen (standaard / DLC)
– Nieuwe productie: slachthuis (alle dieren op de kaart kunnen daar worden geslacht) (Standaard / DLC)
– De BGA's produceren nu methaan en hoogspanning met de generatoren. Beide kunnen worden verkocht of verder worden gebruikt. (Standaard/DLC)
– Nieuw onderstation met opslag: produceert middenspanning die nodig is voor productie (standaard/DLC)
– Nieuw product: leren riemen en donsjassen in de kledingproductie (voorheen textielproductie) (Standaard / DLC)
– Nieuwe laadpalen voor elektrische voertuigen bij de BGA's. De laadpalen worden nu door de BGA’s zelf van elektriciteit voorzien. (Standaard/DLC)
– Nieuwe methaanbrandstofpompen bij de BGA's. De laadpalen worden nu door de BGA’s zelf van elektriciteit voorzien. (Standaard/DLC)
– Nieuwe productie -> energiecentrale voor energieproductie (standaard / DLC)
– Nieuwe productie -> verpakking en isolatiemateriaal (standaard / DLC)
– Verschillende bugs verholpen (standaard / DLC) en nog veel meer (standaard / DLC)
Nieuwe save game nodig: Nee!
Wijzigingen in het opgeslagen spel: Ja!
Zo voer je de update uit:
Omdat je het zipbestand al hebt uitgepakt en deze tekst hebt gezien, heb je het eerste deel al gedaan.
Maak voordat we beginnen een back-up van uw huidige Savegame. Nu je een back-up hebt, kun je, als er iets misgaat, deze terug kopiëren naar je opgeslagen spel en het opnieuw proberen.
Kopieer nu het bestand “terrain.heightmap.png” naar uw huidige savegame. Aangezien het bestand al bestaat, bevestigt u dat het bestaande bestand kan worden vervangen.
Dit bestand is erg belangrijk omdat het de basis voorbereidt voor versie 1.1.0.
Verwijder nu de volgende bestanden in je savegame:
– terrein.lod.type.cache
– terrein.nmap.cache
– terrein.occluders.cache
Dit dwingt het spel om deze bestanden opnieuw te maken bij het starten van de kaart. Dat is verplicht! Helaas gaan vloertexturen die je ergens zelf hebt geschilderd verloren, maar het helpt je wel om grassen e.d. die op de nieuwe bedrijfs- of bebouwde terreinen staan, te verwijderen.
Verwijder ook het bestand "splitShapes.gmss" om de bomen hier opnieuw in te stellen. Sommige bomen zijn gewijzigd, wat betekent dat de ID's van de bomen zijn gewijzigd. Dat zou je moeten doen: als je bossen kapt, komen ze weer terug.
Kopieer nu de nieuwe kaartversie naar je mod-map en update (als je die hebt) de volgende mods.
Dit is belangrijk omdat een aantal functies zijn uitgebreid:
FS22_advancedProductionInfoFunctions.zip of FS22_placeableDisplayExtension
FS22_EnhancedAnimalSystem.zip
Ik zou ook aanraden om de inhoud van je map te verwijderen: shader_cache.
Dus laat het beginnen. Start nu je savegame.
Omdat er een aantal dingen zijn veranderd, ontvangt u enkele waarschuwingen die u kunt negeren.
Dit komt omdat sommige gebouwen verwijderd zijn maar nog wel in je savegame zitten. Of zelfs wijzigingen in de bestandstypen die uw save game nog niet kent.
In ieder geval zou de kaart moeten starten (maar het duurt langer dan normaal).
Zodra de kaart is gestart, moet je de nieuw aangelegde grasvelden vrijmaken (dit kan niet met een update worden opgelost) en dat is alles.
Als je vragen hebt, neem dan gerust contact met mij op in de DC of stream.
Veel plezier met het spelen op mijn kaart.
Je putdeksel
GulliDeckel