Departement Haut Beyleron 4x Kaart v0.3.2.0
Departement Haut Beyleron 4x Kaart v0.3.2.0
U houdt van de originele Haut Beyleron maar is te klein voor u, dan is het departement (provincie) Haut Beyleron misschien iets voor u. Geweldig voor multiplayer.
Wijzigingen voor Update 0.3.2.0 Beta:
– Verlichting op het logistieke emplacement kan nu worden verwijderd (beschikbaar vanaf versie 0.3.2.0)
– geplaatste drijvende boom (beschikbaar vanaf versie 0.3.2.0)
– nieuwe productie – vegetarische productie > haverdrink, sojadrank, tofu, okara (beschikbaar vanaf versie 0.3.2.0)
– bijbehorende paletten gemaakt – sojadrank, haverdrank, tofu & okara (beschikbaar vanaf versie 0.3.2.0)
– BGA verbruikt nu ook okara + drijfmest (beschikbaar vanaf versie 0.3.2.0)
– De eerste wegen gewijzigd in een nieuw botsingsmasker (beschikbaar vanaf versie 0.3.2.0)
– sommige producties kunnen nu verkocht worden zonder dat ze daarna verdwijnen (beschikbaar vanaf versie 0.3.2.0)
– Havermout toegevoegd aan de grote molen (beschikbaar vanaf versie 0.3.2.0)
– enkele vastgoedprijzen aangepast (beschikbaar vanaf versie 0.3.2.0)
Wijzigingen in de savegame nodig: nee
Als je met de landschapstool geen grond krijgt voor de groenteproductie, kun je de huidige terrain.heightmap.png downloaden van mijn DC onder last_update
Bij het departement (district) Haut Beyleron krijg je een 4-voudige kaart die zijn oorsprong heeft in de Haut Beyleron, het is dus niet zomaar een conversie van de kaart maar een uitbreiding van de originele Giants FR kaart.
De kaart is uitgebreid in de stijl van de originele kaart en biedt nu eenvoudig meer gebieden voor landbouw enz. om het interessanter te maken voor multiplayer. Mijn aanbeveling is dan ook duidelijk, de map is minder gemaakt voor singleplayers zonder CP en AD, maar eerder voor multiplayer of singleplayers die plezier hebben met het spelen met CP en AD.
De kaart heeft nu 99 velden (de grootste heeft 50 ha), een Lohner binnenplaats en 4 standaard binnenplaatsen in de hoeken en ook 4 BGA's. Er zijn ook producties op de kaart geïnstalleerd die enerzijds visueel groter zijn, maar ook meer balken (en kosten) hebben. Er is een grote koeien- en schapenweide voor degenen onder u die graag vee houden. De velden linksboven zijn voor druiven en rechtsboven voor olijven (maar dat hoeft niet). Aangezien de kaart nog in beta-status is, is mijn duidelijke aanbeveling om er niets verder op te bouwen, omdat er nog steeds producties worden toegevoegd en bestaande producten worden uitgebreid. Ik heb een 4x vergister/grasdroger geïnstalleerd bij de bouwmarkt, zodat 4 verschillende spelers of boerderijen ze hier kunnen kopen en gebruiken. In de producties kunnen geen producten worden verkocht, hiervoor zijn bijbehorende triggers, waarvan de meeste al visueel zijn geïdentificeerd. Er mogen ook geen bestellingen zijn waarbij spullen in producties moeten worden vervoerd.
Op de grote binnenplaats is een stro- en veevoederopslag die natuurlijk balen accepteert, maar ze moeten op de transportband worden geplaatst (wees niet verbaasd, het moet zo zijn). Aangezien er genoeg te doen is op de kaart, is er geen multifruit. Als je meer fruit wilt, moet je ze zelf installeren. Maar ook hier de hint, doe dat alleen als de finale uit is!
Op dit punt moet gezegd worden dat er nog veel kleine dingen ontbreken zoals decoratie, afbakeningen en verlichting in en op de producties. Er zullen dus minstens wekelijkse updates zijn tot de finale. Mocht er iets gewijzigd moeten worden in de savegame, dan zijn daar natuurlijk instructies voor.
Nog een kleine opmerking, als je hout wilt maken, moet je de MoreTree-mod hebben, omdat de boomlimiet op de kaart is bereikt en je geen bomen kunt planten zonder de mod.
Oh ja, de Autodrive cursussen zijn er:
http://modsfile.com/4mtekjx7gwid/AutoDrive_config.zip.html
Wat heb je nodig voor de Kate ? Anders kun je geen hout maken
Voor suiker- en meeltransport:
http://modsfile.com/out1uwwokgsi/FS22_Gulli_Silotrailer.zip.html
Wat raad ik aan?
https://farmingsimulator22mods.com/work-shop-pack-v1-0-fs22/
GulliDeckel