Courseplay v7.1.1.6
Courseplay v7.1.1.6
Drukontgrendeling 7.1.1.6
een bug opgelost waarbij Combines full unloaders worden genoemd.
drempel kan nu worden verlaagd tot 40% voor vijzelwagens met een laag max. vulniveau wanneer de gewichtslimiet is ingeschakeld.
optie toevoegen (keybind) voor cursuseditor om alle waypoints tot het einde te verwijderen.
repareren voor #2044
repareren voor #2045
repareren voor #2037
repareren voor #828 #1306 #2054
repareren voor #522 #2060
gedeeltelijke oplossing voor # 1949
Drukontgrendeling 7.1.1.5
Een eenvoudige aanrijdingsvermijding toegevoegd voor lossers om niet tegen de maaidorser te botsen.
Duidelijke koers toegevoegd en de zichtbaarheidsactie-gebeurtenis van koers wijzigen
repareren voor #2003
Ongeldige tekens voor het benoemen van een cursus worden automatisch gewijzigd in '_'
Voorkom callstack (voor iets met AutoDrive en Treinen).
Verbeteringen voor het lossen van vijzelwagens.
Gebruik de afstand van het afvoerknooppunt / doelknooppunt voor een nauwkeurigere pijppositionering, de pijp van de vijzelwagen mag het doel niet meer voorbijschieten, of als dat het geval is, zal het een beetje achteruit gaan
Als de losser niet meer in een trailer kan lossen maar meer dan 10% fruit heeft, zal hij op zoek gaan naar een andere trailer of een ander vuldoel van dezelfde trailer. Dit zou moeten verbeteren hoe lang trailers met meerdere vulknooppunten worden afgehandeld. Als er geen andere trailer wordt gevonden, gaat deze terug om de maaidorsers te lossen.
Als u klaar bent met lossen, gaat u een beetje vooruit zodat de padvinder duidelijk zicht heeft wanneer hij naar de maaidorser moet rijden.
Als de vijzelwagen vol is en er geen aanhanger in de buurt is, controleer dan of er een aanhanger is om naar toe te lossen in plaats van courseplay uit te schakelen.
reparatie voor #2012 *
*INFO over AutoDrive-verbinding:
In een van de laatste releases hadden we een bug dat nadat AutoDrive terugkomt van het lossen of bijvullen, het altijd begint bij het 1e waypoint.
Om dit op te lossen hebben we er een paar snelle wijzigingen in aangebracht, wat resulteert in een ander, maar voor ons duidelijker gebruik van hoe het werkt.
We weten dat we dat beter hadden moeten communiceren, dat was onze fout.
Hier is echter hoe het nu is ontworpen en getest en lijkt prima te werken:
Als het CP parcours de 1e keer gereden wordt, zal CP nu altijd starten bij de 1e WP wanneer gestart door AutoDrive.
Als de CP-cursus bij een WP is gestopt of op een willekeurig punt met de hand is gestart en opnieuw is gestopt, zal die WP het terugkeerpunt zijn (laatste WP), ook wanneer opnieuw door AD wordt gestart.
Na een herstart van het opslaan en AD was nog aan het rijden toen het spel opnieuw werd opgestart, wordt de laatste WP voor CP opgeslagen en wordt deze gebruikt wanneer AD terugkomt in het veld.
Courseplay release creator