Brandenburger Umland v3.1.1.0











Brandenburger Umland v3.1.1.0
Deze kaart geeft ruwweg een regio van Brandenburg weer.
Versie 3.1.1
Belangrijk leesvoer!
Als je al een savegame hebt, MOET je het bijgevoegde bestand (IN DISCORD) in je savegame-map plaatsen, anders wordt alles naar Foliage verplaatst en komt het niet meer overeen!
Daar kan ik helaas niet tegen. Oogst je velden van tevoren, als je nog steeds problemen hebt met ander fruit op je velden, raad ik je de "Easy Dev Controls" mod aan en daarmee kun je je velden gemakkelijk terugbrengen naar de vorige staat.
Sorry voor het ongemak!
Deze versie verhelpt het probleem met de stoppels bij het cultiveren
Welkom in de regio Brandenburg
Deze kaart geeft ongeveer een regio in de Prignitz/Ost Prignitz weer.
Zoals typisch is voor Brandenburg, is het land vrij vlak, de grond in de regio eerder zanderig, wat ook te merken is aan de Precision Farming DLC.
Je begint op een kleine boerderij met koeien en een afdak voor de voertuigen, het wagenpark is ingericht op de graanindustrie en de koeienhouderij en navenant uitgebreid.
Je bent ook eigenaar van de hooiproductiefaciliteit, die je kunt vinden op het terrein van Günni's markt, waar je, zoals de naam al doet vermoeden, gras kunt laten drogen tot hooi.
Op de kaart staan eigen producties:
hooi productie
Visproductie (achter Deniz House)
Plantaardige productie (tomaten/sla/aardbeien, kunnen daar gewassen en gesneden worden, en duurder verkocht worden, je krijgt ook je eigen vloeibare compost)
Kassen (waaronder een die wortelen produceert)
Zaadproductie (herbicide moet worden overladen met een vloeistofwagen, (bijv. MKS8))
Productie van varkensvoer en productie van compost
papier productie
draaien
zetmeel productie
pizza productie
productie van bietenpulp
En de herziene producties van de boer
Extra functies
90 velden
17 daarvan zijn weilanden
Er zijn 32 vloerbeugels geïnstalleerd
veel bos, zowel kleine gebieden als grote gebieden
Schweinehof (Te koop via land)
Schapen-/kippenboerderij en kassen (te koop via land)
Huisverkoop (je kunt pizza en nog veel meer naar de familie brengen en ze daar voor een beetje meer geld verkopen)
Compost, vloeibare compost (ze hebben dezelfde functie als mest/vergistingsresten, behalve met de Precision Farming DLC, daar hebben ze geen invloed meer op, helaas is er geen andere manier om het te doen)
eigen merk
veel kleine functies
veel objecten op de andere binnenplaatsen kunnen vrij worden verkocht (met uitzondering van de grote binnenplaats, omdat daar te veel decoratie is, begrijp dit alstublieft)
Als je zonder Precision Farming DLC speelt, krijg je een paar waarschuwingen, deze komen van de voertuigen, omdat ze hiervoor tools hebben geïnstalleerd, maar ze hebben geen effect op het spel
log anders foutloos in, maar de waarschuwing met Meadow Mesh is niet te overwegen (komt van Giants)
AD cursus (door Z-Guderian) Bedankt daarvoor!
http://modsfile.com/qam398w6xbs5/AutoDrive_ENTPACKEN.zip.html
Kaartpictogramsymbolen en de vele productiegebouwen zijn van Landbauer, bedankt dat ik ze mag blijven gebruiken.
De hud-iconen en productie-iconen zijn gedeeltelijk verkregen van 2 sites (icons8.com/flaticon.com) de vermelding is belangrijk vanwege copyright
Veel dank aan Echttod, zonder hem zou ik deze kaart waarschijnlijk bij lange na niet kunnen vrijgeven!
Sommige grondtexturen komen uit de Quixel-database, ze zijn auteursrechtelijk beschermd door Quixel!
Iedereen die andere texturen dan de standaard texturen wil gebruiken, moet mijn toestemming vragen (zou vanzelfsprekend moeten zijn)
Auteur:HxR Landbauer Z-Guderian (AD Kurs) Piesel Decoration (Prefabs) Team JZD Vidhostice (Prefabs) Didek96 (Prefabs) echttod Giants