Brandenburg-kaart v3.1.0.0

Brandenburg-kaart v3.1.0.0

Belangrijk nieuw savegame als je deze versie wilt spelen, je kunt dit ook gewoon overslaan als je het niet wilt.
Over 3.1.0 (lees a.u.b.)
(Bedoeld voor iedereen, maar ook voor degenen die al met V3) zijn begonnen
Voorlopig de laatste versie, want ik merkte dat er eigenlijk niets veranderd kan worden zonder een nieuwe savegame, en ik zou me ook graag aan een nieuw project willen wijden (dus een nieuwe kaart, op basis hiervan alleen helemaal anders, maar dat betekent niet dat er geen updates voor bugs zullen zijn)
Als voorbeeld heb ik in 3.1 een uitbreiding voor de pizzeria geïnstalleerd, wat betekent dat de pizzeria nu een productiefaciliteit heeft waar je deeg kunt maken en het met andere ingrediënten kunt gebruiken om een pizza te maken. Ik heb ook een concept bedacht dat je ze dan naar de huizen moet brengen om ze te verkopen, maar het zet dit allemaal niet over naar de nieuwe savegame en geeft problemen en geloof me ik zit daar sinds gisteravond, maar het wil gewoon niet. Dus als je met deze productie wilt spelen, kan dat, maar helaas alleen met een nieuwe savegame. mal

Nieuw is "slechts" een nieuwe productieketen voor de pizzeria en de "verkooppunten" en natuurlijk speciaal getextureerde pallets.
Ik vraag om uw begrip voor deze gecensureerde

Wijzigingslogboek:
– nieuwe productie voor deeg en pizza
– Pizzaverkoopsysteem
– veel kleine aanpassingen aan omgeving
– Zonnepark hoort niet meer bij de boerderij

Welkom op mijn kaart "Ergens in Brandenburg"
Deze kaart toont de omgeving van Brandenburg. Het landschap wordt daardoor vrij vlak gehouden.
De velden zijn zeer realistisch, maar er zijn ook een paar "rechthoekige" voor degenen die niet van ronde houden.
Als je problemen hebt of fouten ontdekt, schrijf ze dan hier in de opmerkingen, ik zal ze zo snel mogelijk oplossen. (log foutloos)

De belangrijkste binnenplaats omvat:
– koeienweide
– Kippenhok
– Kas
– Productie van suikerbietenhakselaars
– diverse opbergmogelijkheden
– De belangrijkste binnenplaats kan vrij worden verkocht en herschikt

De kaart bevat:
– BGA
– 9 productiemogelijkheden (waaronder eigen zoals hooiproductie, gewassen en gesneden groenten en suikerbietenpulp)
– een tweede binnenplaats (meerdere kassen / schaapskooi)
– Zagerij
– eigen verkooppunten
– Zonnepark (is nu al van jou, door een fout van mijn kant)
– 10 verzamelobjecten zijn verborgen
– vrij bebouwbare gebieden
-met update 3.1 volgt een uitbreiding van een bestaande productie
velden
– 10 weiden
– 57 velden (47 zonder weiden)
– Veldgrootte van 0,8ha tot 14,94ha

Als je problemen hebt of fouten ontdekt, schrijf ze dan hier in de opmerkingen, ik zal ze zo snel mogelijk oplossen. (log foutloos)

Auteur:
Giants Software Piesel Decoration (Prefabs) Landbauer (Schilder / Produktionsgebäude)


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!