Brandenburg-kaart v3.0.0.0
Brandenburg-kaart v3.0.0.0
Dit is de kaart ergens in Brandenburg.
Welkom op mijn kaart "Ergens in Brandenburg"
Versie 3.0.0
Nieuwe savegame is vereist!
– Er werden nieuwe producties/productiegebouwen geplaatst (boeren)
– Hoofdbinnenplaats Schaapskooi is verplaatst
– Binnenkoerstal vervangen en verplaatst
– 2 nieuwe eigen producties (hooiproductie en gewassen/gesneden fruit/groenten)
– Verkeersborden ingesteld (verwijderbaar via de bouwmodus)
– Bos herzien (let op prestaties, het bos neemt nu meer FPS op, omdat er dienovereenkomstig meer is geplaatst)
– Een FPS verbeterde versie van de kaart volgt na de release (bos wordt dan weer verkleind, etc.)
– De zijstraat is geen "eenrichtingsstraat" meer.
– AI is overal geïnstalleerd
– klein zonnepark aangelegd (aankoop over land)
– De vrije ruimte linksboven is opnieuw ingedeeld (kan vrij worden verkocht als iemand het niet leuk vindt, als je het wilt gebruiken moet je de grond kopen)
– Pizzeria geïnstalleerd, verkooppunt voor de nieuwe productie
– Nieuwe landbouwgronden gecreëerd zodat je relatief vrije ontwerpopties hebt
– Veel kleine verbeteringen
Deze kaart toont de omgeving van Brandenburg. Het landschap wordt daardoor vrij vlak gehouden.
De velden zijn zeer realistisch, maar er zijn ook een paar "rechthoekige" voor degenen die niet van ronde houden.
Woensdag (6 april), waarschijnlijk om middernacht, verschijnt de V3 van de kaart, en dus voorlopig de definitieve versie van de kaart.
Mods nodig voor V3
Veel dank aan Landbauer dat ik bovenstaande mods mocht bouwen, ze passen perfect op de kaart! En naar mijn mening zijn ze buitengewoon goed gedaan, nogmaals respect daarvoor!
Belangrijk
Als je problemen hebt of fouten ontdekt, schrijf ze dan hier in de opmerkingen, ik zal ze zo snel mogelijk oplossen. (log foutloos)
De belangrijkste binnenplaats omvat:
– koeienweide
– Kippenhok
– Kas
– Productie van suikerbietenhakselaars
– diverse opbergmogelijkheden
– De grote binnenplaats kan vrij worden verkocht en herschikt
De kaart bevat:
– BGA
– 9 productiemogelijkheden (waaronder eigen zoals hooiproductie, gewassen en gesneden groenten en suikerbietenpulp)
– een tweede binnenplaats (meerdere kassen / schaapskooi)
– Zagerij
– eigen verkooppunten
– Zonnepark (Beschikbaar via land)
– 10 verzamelobjecten zijn verborgen
– vrij bebouwbare gebieden
– met update 3.1 volgt een uitbreiding van een bestaande productie
Velden
– 10 weiden
– 57 velden (47 zonder weiden)
– Veldgrootte van 0,8ha tot 14,94ha
Belangrijk
Als je problemen hebt of fouten ontdekt, schrijf ze dan hier in de opmerkingen, ik zal ze zo snel mogelijk oplossen. (log foutloos)
ADVERTENTIECURSUS voor V2:
http://modsfile.com/qlepn7le32nc/AD_Kurs_irgendwo_in_Brandenburg_V2.zip.html
Hier heb je een AD-cursus voor de V2-versie, deze is gemaakt door beste Dirk_00, hartelijk dank daarvoor.
Gewoon uitpakken en kopiëren naar: "Documents/MyGames/FarmingSimulator2022/modSettings" en klaar, veel plezier ermee
Voorzichtigheid! V3 Nieuwe savegame is vereist!
Tot slot wil ik je bedanken voor de positieve feedback en ook voor alle suggesties voor verbetering.
Met dit in gedachten wens ik je veel plezier met mijn mod.
Houd er rekening mee dat zelfs een versie van mijn kaart die u hebt herzien, alleen mag worden gepubliceerd met mijn toestemming
Giants Software Piesel Decoration (Prefabs) Landbauer (Schilder / Produktionsgebäude)