Betere contracten v1.2.8.7
Betere contracten v1.2.8.7
"Moet ik die drie kunstmestmissies ondernemen, of liever het aardappeloogstcontract van 2,3 ha?" "Hoeveel vloeibare kunstmest heb ik nodig voor deze klus?" Als je jezelf ooit dit soort vragen hebt gesteld, zal deze mod je helpen de antwoorden te vinden.
Het maximale aantal contracten en het gegenereerde bedrag per cyclus worden automatisch aangepast aan het aantal velden op de kaart.
U kunt direct nieuwe contracten genereren via de knop "Nieuwe contracten", of ze allemaal verwijderen met de knop "Contracten wissen".
U kunt de beschikbare contracten sorteren op type en veldnummer, op totale winst of op winst per minuut, zodat u gemakkelijker het gewenste contract kunt vinden.
U kunt het toegestane maximale aantal gelijktijdig actieve contracten instellen.
Met de knop "Details" kunt u de weergave van aanvullende contractinformatie in- of uitschakelen. Zoals kostenramingen voor gebruiksmateriaal als kunstmest, herbicide of zaden. Bij oogst- en balenperscontracten staat de minimaal te leveren hoeveelheid, en de hoeveelheid die je mag houden (en verkopen). Hieruit berekent het de totale winstwaarde voor een contract, dwz beloning minus de kosten voor bemestings-/spuit-/zaaicontracten, en beloning plus de waarde van de behouden oogst voor oogst-/balenperscontracten. Het maakt zelfs een schatting van de tijd die u waarschijnlijk nodig zult hebben voor de totale voltooiing van de klus, door rekening te houden met de werksnelheid en werkbreedte van de juiste leasevoertuigen/gereedschappen die bij het contract worden aangeboden.
Disclaimer: Alle waarden die in de detailweergave worden weergegeven, zijn SCHATTINGEN. U moet ze niet absoluut beschouwen, maar eerder als een indicatie van welke contracten u onder andere verkiest.
De mod houdt het aantal contracten bij dat je hebt voltooid voor elk van de NPC-boeren (het aantal voltooide taken wordt weergegeven onder de boerenafbeelding, als "Details" is ingeschakeld). Als je de optionele kortingsmodus of harde modusopties inschakelt (op de mods-instellingenpagina), heeft het aantal voltooide taken invloed op de gameplay.
Wijzigingenlog v1.2.8.7
– luie NPC's mogen niet werken vóór de middag van de eerste dag van de maand (#187)
– nieuwe instelling: beperk het aantal banen per boerderij en maand (#168)
– voeg de consoleopdracht bcPrintVehicles toe
– FS22_FieldLease-compatibiliteit repareren (farmlandManagerSaveToXMLFile) (#169)
Wijzigingenlog v1.2.8.5
– Forceer de ploeg na de oogst van het wortelgewas (#123). Insta-fermenteren aparte instelling (#158)
– Bewaar eigenaren van NPC-landbouwgronden in farmland.xml (#153).
– Ondersteuning van kafmissie
Wijzigingenlog v1.2.8.0
– Tweak ploegbeloning. Sorteer per NPC en contractwaarde (#137)
– Sta maaiers/zwadders toe op oogstmissies (#137)
– Sta Göweil-missiebalen toe (#144)
Wijzigingenlog v1.2.7.9
– Sta 240er PackedBales toe als missiebalen, dwz insta-ferment (vereist mod arcusin Multipack D14) (#131)
– Voeg 240er-balen toe aan de Kuhn sw4014-wikkelaar
Wijzigingenlog v1.2.7.8:
– laat de speler verpakte balen direct fermenteren
– laat missiebalen in opslag staan
– vang onbekende fillTypes
– voeg "uit"-waarden toe aan de hardMode-instellingen
– Sta voerwagen toe op grasmissies (#118)
– formaat beloningswaarden> 100.000 (#113)
– lees userDefined van modSettings/FS22_BetterContracts// (probleem #115)
Wijzigingenlog v1.2.7.5:
– voeg alle actieve missies van boerderijen toe (alleen MP)
– vergroot het instelbereik voor succes bij de oogst, aparte instelling voor het persen van balen
– voeg een 2e voortgangsbalk toe voor actieve oogstcontracten
– Probleem met Maize+ met Pumps'n Hoses BGA oplossen
– instelling toevoegen om het tijdsinterval tussen contractgeneratieruns te wijzigen
– ontbrekend pictogram voor rolmissies repareren, geen negatieve "to go" -waarden weergeven
– visuele missietags voor MP repareren: renderIcon().
Wijzigingenlog v1.2.7.0:
– probleem oplossen muisklik Koop landbouwgrond
– instelling toevoegen om de succesfactor van het oogstcontract te wijzigen
– visuele tags voor missievelden en voertuigen
– toon leasevoertuigen voor actieve contracten
Wijzigingslog v1.2.6.2:
– UI-instellingenpagina in het hoofdmenu
– toon de eigenaar van landbouwgrond in de koop-/verkoopweergave van landbouwgrond op de menukaart in het spel
– toon het aantal voltooide taken onder de afbeelding van de boer (indien details ingeschakeld)
Wijzigingenlog v1.2.5.0:
– harde modus: actieve contracten verlopen halverwege de nacht, boete voor annuleren
– kortingsmodus: ontvang korting op de veldprijs, gebaseerd op het aantal missies
– minder waarschuwingen over ontbrekende missievoertuigen
Wijzigingenlog v1.2.4.4:
– vaste filterknoppen om andere missietypen weer te geven, indien beschikbaar
– Vaste weergave van de resterende tijd voor transportcontracten in het MP-spel
– wiet-, bemestingscontracten kunnen nu ook worden geconfigureerd voor lazyNPC
– compatibiliteit met andere contractmods
Wijzigingenlog v1.2.4.2:
– "luie NPC's" (laat meer werk over voor contracten) kunnen aan/uit worden geconfigureerd
– maximaal aantal actieve contracten configureerbaar
– indicator voor actieve contracten met geleende apparatuur
– knoppen voor duidelijke / nieuwe contracten in MP-games werken alleen voor hoofdgebruikers
– herken FS22_DynamicMissionVehicles
Wijzigingenlog v1.2.4.0:
– Een (tussentijdse) oplossing toegevoegd voor "luie NPC's": laat meer werk over voor contracten
– Houd rekening met (toekomstige) andere contractvormen
– Problemen met de schermresolutie opgelost
Wijzigingenlog v1.2.3.0:
– Weergavefilterfunctie toegevoegd voor de contractlijst
Wijzigingenlog v1.2.2.0:
– Aangepaste berekening van houd-/leverwaarden voor oogst-/balenperscontracten
– Conflictpreventie met andere mods toegevoegd
– Ondersteuning toegevoegd voor FS22_SupplyTransportContracts, FS22_TransportMissions
Mmtrx