Betere contracten v1.2.6.2
Betere contracten v1.2.6.2
Wijzigingenlijst v1.2.6.2:
– UI-instellingenpagina in het hoofdmenu
– geef de eigenaar van landbouwgrond weer in de koop-/verkoopweergave van landbouwgrond van de menukaart in het spel
– geef het aantal voltooide banen weer onder de afbeelding van de boer (indien details op)
Wijzigingenlijst v1.2.5.0:
– harde modus: time-out van actieve contracten om middernacht, boete voor annuleren
– kortingsmodus: ontvang korting op de veldprijs, gebaseerd op het aantal missies
– minder waarschuwingen voor vermiste missievoertuigen
Wijzigingslogboek v1.2.4.4:
– vaste filterknoppen om andere soorten missies weer te geven, indien beschikbaar
– Vaste weergave van "resterende tijd" voor transportcontracten in MP-spel
– Weed, Fertilize-contracten kunnen nu ook worden geconfigureerd voor lazyNPC
– compatibiliteit met andere contractmods
Wijzigingenlijst v1.2.4.2:
– "luie NPC's" (laat meer werk over voor contracten) kunnen aan/uit worden gezet
– maximaal aantal actieve contracten configureerbaar
– indicator voor actieve contracten met geleende apparatuur
– knoppen wissen / nieuwe contracten in MP-spellen werken alleen voor hoofdgebruiker
– herken FS22_DynamicMissionVehicles
Wijzigingslogboek v1.2.4.0:
– (Tussentijdse) oplossing toegevoegd voor "luie NPC's": laat meer werk over voor contracten
– Houd rekening met (toekomstige) andere contractvormen
– Problemen met de schermresolutie opgelost
Wijzigingslogboek v1.2.3.0:
– Weergavefilterfunctie toegevoegd voor contractenlijst
Wijzigingslogboek v1.2.2.0:
– Aangepaste berekening van bewaar-/afleverwaarden voor oogst-/perscontracten
– Conflictpreventie toegevoegd met andere mods
– Ondersteuning toegevoegd voor FS22_SupplyTransportContracts, FS22_TransportMissions
"Moet ik die drie bemestingsmissies nemen, of liever het aardappeloogstcontract van 2,3 ha?" "Hoeveel vloeibare kunstmest heb ik nodig voor deze klus?" Als je jezelf ooit dergelijke vragen hebt gesteld, zal deze mod helpen om de antwoorden te vinden.
Het maximale aantal contracten en het gegenereerde bedrag per cyclus wordt automatisch aangepast aan het aantal velden op de kaart.
U kunt direct nieuwe contracten aanmaken via de knop "Nieuwe contracten", of ze allemaal verwijderen met de knop "Contracten wissen".
U kunt de beschikbare contracten sorteren op type en veldnummer, op totale winst of op winst per minuut, zodat u gemakkelijker het gewenste contract kunt vinden.
U kunt het toegestane maximum aantal gelijktijdig actieve contracten instellen.
Met de knop "Details" kunt u de weergave van aanvullende contractinformatie in- of uitschakelen. Zoals kostenramingen voor gebruiksmateriaal als kunstmest, herbicide of zaden. Voor oogst- en perscontracten toont het de minimaal te leveren hoeveelheid en de hoeveelheid die u kunt houden (en verkopen). Hieruit berekent het de totale winstwaarde voor een contract, dwz beloning minus kosten voor bemestings-/spuit-/zaaicontracten, en beloning plus waarde van behouden oogst voor oogst-/balenperscontracten. Het maakt zelfs een schatting van de tijd die u waarschijnlijk nodig zult hebben voor de volledige voltooiing van de klus, rekening houdend met de werksnelheid en werkbreedte van de geschikte leasevoertuigen/gereedschappen die bij het contract worden aangeboden.
Disclaimer: alle weergegeven waarden in het detailscherm zijn SCHATTING. U moet ze niet absoluut nemen, maar eerder als een indicatie van welke contracten u onder andere de voorkeur geeft.
De mod houdt het aantal contracten bij dat je hebt voltooid voor elk van de NPC-boeren (het aantal voltooide taken wordt weergegeven onder de afbeelding van de boer, als "Details" is ingeschakeld). Als je de optionele kortingsmodus of harde modus-opties inschakelt (op de mods-instellingenpagina), heeft het aantal voltooide taken invloed op de gameplay.
Auteur:Mmtrx