Betere contracten v1.2.6.0
Betere contracten v1.2.6.0
v1.2.6.0
voegt een instellingenpagina toe in het hoofdmenu van de game. In MP-spellen wordt dit alleen weergegeven voor beheerders
optionele modi "hard" en "discount" zouden nu ook moeten werken in MP-spellen
toon nr. van succesvolle banen onder de afbeelding van de boer op de contractenpagina (als BC-details aan staan)
toon de eigenaar van landbouwgrond in de overzichtsmodus landbouwgrond van de menukaart in het spel
"Moet ik die drie bemestingsmissies nemen, of liever het aardappeloogstcontract van 2,3 ha?" "Hoeveel vloeibare kunstmest heb ik nodig voor deze klus?" Als je jezelf ooit dergelijke vragen hebt gesteld, zal deze mod helpen om de antwoorden te vinden. Het verbetert het contractsysteem, zowel in singleplayer als multiplayer.
– Het maximale aantal contracten en het gegenereerde bedrag per cyclus wordt automatisch aangepast aan het aantal velden op de kaart.
– U kunt direct nieuwe contracten aanmaken via de knop "Nieuwe contracten", of ze allemaal verwijderen met de knop "Contracten wissen".
– U kunt de beschikbare contracten sorteren op type en veldnummer, op totale winst of op winst per minuut, zodat u gemakkelijker het gewenste contract kunt vinden.
– U kunt meer dan drie contracten tegelijk activeren.
– De mod voegt nieuwe voertuigcombinaties toe voor contracten, waaruit de missiegenerator kan kiezen.
– Met de knop "Details" kunt u de weergave van aanvullende contractinformatie in- of uitschakelen. Zoals kostenramingen voor gebruiksmateriaal als kunstmest, herbicide of zaden. Voor oogst- en perscontracten toont het de minimaal te leveren hoeveelheid en de hoeveelheid die u kunt houden (en verkopen). Hieruit berekent het de totale winstwaarde voor een contract, dwz beloning minus kosten voor bemestings-/spuit-/zaaicontracten, en beloning plus waarde van behouden oogst voor oogst-/balenperscontracten. Het maakt zelfs een schatting van de tijd die u waarschijnlijk nodig zult hebben voor de volledige voltooiing van de klus, rekening houdend met de werksnelheid en werkbreedte van de geschikte leasevoertuigen/gereedschappen die bij het contract worden aangeboden.
Disclaimer: alle weergegeven waarden in het detailscherm zijn SCHATTING. U moet ze niet absoluut nemen, maar eerder als een indicatie van welke contracten u onder andere de voorkeur geeft.
Wijzigingslogboek v1.2.5.0:
– harde modus: time-out van actieve contracten om middernacht, boete voor annuleren
– kortingsmodus: ontvang korting op de veldprijs, gebaseerd op het aantal missies
– minder waarschuwingen voor vermiste missievoertuigen
Wijzigingslogboek v1.2.4.4:
– vaste filterknoppen om andere soorten missies weer te geven, indien beschikbaar
– Vaste weergave van "resterende tijd" voor transportcontracten in MP-game
– Weed, Fertilize-contracten kunnen nu ook worden geconfigureerd voor lazyNPC
– compatibiliteit met andere contractmods
Wijzigingslogboek v1.2.4.2:
– "luie NPC's" (laat meer werk over voor contracten) kunnen aan/uit worden gezet
– maximaal aantal actieve contracten configureerbaar (in modSettings/FS22_BetterContracts.xml)
– indicator voor actieve contracten met geleende apparatuur
– knoppen wissen / nieuwe contracten in MP-spellen werken alleen voor hoofdgebruiker
– herken FS22_DynamicMissionVehicles
Wijzigingslogboek v1.2.4.0:
– (Tussentijdse) oplossing toegevoegd voor "luie NPC's": laat meer werk over voor contracten
– Houd rekening met (toekomstige) andere contractvormen
– Problemen met de schermresolutie opgelost
Wijzigingslogboek v1.2.3.0:
– Weergavefilterfunctie toegevoegd voor contractenlijst
Wijzigingenlijst v1.2.2.0:
– Aangepaste berekening van bewaar-/afleverwaarden voor oogst-/perscontracten
– Conflictpreventie toegevoegd met andere mods
– Ondersteuning toegevoegd voor FS22_SupplyTransportContracts, FS22_TransportMissions
Mmtrx