Betere contracten v1.2.4.2
Betere contracten v1.2.4.2
"Moet ik die drie bemestingsmissies nemen, of liever het aardappeloogstcontract van 2,3 ha?" "Hoeveel vloeibare mest heb ik nodig voor deze klus?" Als je jezelf ooit dit soort vragen hebt gesteld, zal deze mod helpen om de antwoorden te vinden. Het verbetert het contractsysteem, zowel in singleplayer als multiplayer.
– Het maximale aantal contracten en het gegenereerde bedrag per cyclus wordt automatisch aangepast aan het aantal velden op de kaart.
– U kunt direct nieuwe contracten aanmaken via de knop "Nieuwe contracten", of ze allemaal verwijderen met de knop "Contracten wissen".
– U kunt de beschikbare contracten sorteren op type en veldnummer, op totale winst of op winst per minuut, zodat u gemakkelijker het gewenste contract kunt vinden.
– U kunt meer dan drie contracten tegelijk activeren.
– De mod voegt nieuwe voertuigcombo's toe voor contracten, waaruit de missiegenerator kan kiezen.
– Met de knop "Details" kunt u de weergave van aanvullende contractinformatie in-/uitschakelen. Zoals kostenramingen voor gebruiksmateriaal als kunstmest, herbicide of zaden. Voor oogst- en balenperscontracten toont het de minimaal te leveren hoeveelheid en de hoeveelheid die u kunt houden (en verkopen). Hieruit berekent het de totale winstwaarde voor een contract, dwz beloning minus kosten voor bemestings-/spuit-/zaaicontracten en beloning plus waarde van de gehouden oogst voor oogst-/balenperscontracten. Het schat zelfs de tijd in die u waarschijnlijk nodig zult hebben om de klus volledig uit te voeren, door rekening te houden met de werksnelheid en werkbreedte van de juiste leasevoertuigen/gereedschappen die bij het contract worden aangeboden.
Disclaimer: Alle waarden die in het detailscherm worden getoond, zijn SCHATTEN. Je moet ze niet absoluut nemen, maar eerder als een indicatie van welke contracten onder andere de voorkeur hebben.
Changelog v1.2.4.2:
– "luie NPC's" (laat meer werk over voor contracten) kunnen aan/uit worden geconfigureerd
– maximum aantal actieve contracten configureerbaar (in modSettings/FS22_BetterContracts.xml)
– indicator voor actieve contracten met geleende apparatuur
– duidelijke/nieuwe contracten-knoppen in MP-games werken alleen voor de hoofdgebruiker
– herken FS22_DynamicMissionVehicles
Changelog v1.2.4.0:
– Toegevoegd (tussentijdse) oplossing voor "luie NPC's": laat meer werk over voor contracten
– Houd rekening met (toekomstige) andere contractvormen
– Problemen met schermresolutie opgelost
Changelog v1.2.3.0:
– Weergavefilterfunctie toegevoegd voor contractenlijst
Changelog v1.2.2.0:
– Aangepaste berekening van bewaar-/leveringswaarden voor oogst-/balenperscontracten
– Conflictpreventie toegevoegd met andere mods
– Ondersteuning toegevoegd voor FS22_SupplyTransportContracts, FS22_TransportMissions
Mmtrx