BallySpring-kaart v1.2.0.0

BallySpring-kaart v1.2.0.0

Welkom bij BallySpring!
Een fictieve Ierse kaart in het westen van Ierland met 172 velden, voornamelijk grasland met enkele akkers. Er zijn 10 boerenerven om uit te kiezen.
Zeer aanpasbare kaart met alle gebouwen, muren, heggen, hekken en tuinrommel etc. verwijderbaar.

Opmerking: als je eenmaal begint in de Farm Manager- of Start from Scratch-modus, bezit je geen land, dus kun je geen interactie hebben met objecten enz. totdat je wat land hebt gekocht.

Alle poorten op de kaart zijn standaard geopend. Dit is om toegang te geven tot de velden enz. om contracten af te ronden. Je kunt alleen de poorten openen/sluiten die zich op land bevinden dat van jou is. Dit is een compromis zodat de poorten verkocht kunnen worden.
De open dierenweiden op de kaart hebben een plaatsingsmarkering om de grootte aan te geven bij het plaatsen. Na plaatsing moet deze markering handmatig worden uitgeschakeld door naar het bord te lopen en met de linkermuisknop te klikken.

Functies:
Aangepaste dieren: stieren, kalveren, geiten, eenden en meer
De geiten geven je geitenmelk. Om de geitenmelk uit de wei te verzamelen, zijn er aangepaste versies van de ingame Lizard MKS 8 & MKS 32 Liquid Tankers in de winkel
Aangepaste runderrassen: Hereford, Jersey, Charolais & Simmental plus basisspel Holstein, Swiss, Angus & Limousin
Multi-terreinhoek
Maïs Plus mod ondersteund
Animal Grazing mod ondersteund
Verbeterde Animal System-mod ondersteund
Moddersysteem mod ondersteund
Aangepast verkeer. AlienJim's Left Hand Drive-verkeerspakket geïnstalleerd.
Ierse nummerplaten
Verstoorde simulaties seizoensgroeiplan met druiven, olijven, katoen en suikerriet verwijderd
Relight geïnstalleerd
Aangepaste geluiden
Aangepaste NPC's
Verzamelobjecten
Wegennetwerk ingebouwd in Blender
Alle heggen hebben botsingen. De botsingen kunnen worden uitgeschakeld door op O te drukken bij de werkbank in de winkel
Verwijderbare heggen, muren, hekken enz. (Druk op O bij het object om te verwijderen)
Producties en verkooppunten
Precisielandbouw klaar met realistische bodemkaart
De meeste dingen werken pas als het land is gekocht. Dieren, silo's enz.

Vanwege het aantal vooraf geplaatste dierhouderijen op de kaart, is de mod "Meer veehouderij mogelijk (64)"
nodig om alle veehouderijen functioneel te maken en het mogelijk te maken extra veehouderijen neer te zetten.

Gelukkig boeren! Als je bugs met de kaart vindt, meld dit dan op de Eire Agri Discord-server.
Word lid van de Eire Agri Discord-server om op de hoogte te blijven van de kaart en toekomstige projecten.

Credits: Verwijs naar de Contributors-tags. Mocht er iemand zijn die we vergeten zijn te vermelden, excuses.

Veranderlog:
V1.2.0.0 (Nieuw opslaan vereist)
Eerste ModHub-release
Zip-naam is gewijzigd om _pc te verwijderen
Credits verplaatst van beschrijving naar bijdragerssectie
Debranded meerdere texturen op verzoek van GIANTS
Pictogram afbeelding hernoemd
Bijgewerkte voorbeeldafbeelding
Bijgewerkte overzichtsafbeelding (ook bekend als PDA)
StoreItems verplaatst van modDesc.xml naar storeItems.xml
De voerbakken in de open weiden onzichtbaar gemaakt door er op O te drukken
Renault Master verwijderd uit stacaravan omdat deze te veel polys heeft
Gewijzigd icoon voor Tommy Shlug NPC
FillTypes xml opgeschoond
Opgeruimde fruitTypes xml
Druiven en olijven uit de groeikalender gehaald
Gecorrigeerd drijvend huisje tussen veld 117 en 124
Gecorrigeerde roestige poort bij de Dark Blue-boerderij (knippen in de schuur)
Autoopen="false"-tag toegevoegd aan de animatedObjet-code voor de heggen, hekken en muren om te voorkomen dat deze automatisch verbergen/verenigen wanneer "AnimatedObject Extend"-mod actief is
Gecorrigeerde licht zwevende brug die open weiland binnengaat bij startersbedrijf
Gemaakte plaatsbare mods vereiste mods voor de kaart in plaats van ze op verzoek van GIANTS in de kaart te laten inbouwen
Hegbotsingen schakelbaar gemaakt (Trigger op de werkbank in de winkel)
Dubbele dennenbomen verwijderd
Triggers op meerdere hekken aangepast om te voorkomen dat ze in conflict komen met heggen/muren eronder

Opmerking: het is mogelijk om door te gaan met een bestaande savegame met V1.2.0.0, maar je moet de bestandsnaamreferenties in je savegame bijwerken. Overal waar "FS22_ballySpring_pc" momenteel wordt genoemd, moet worden bijgewerkt naar "FS22_ballySpring".

V1.1.0.3 (Nieuwe vereisten voor opslaan worden hieronder beschreven)
Zwevende stapels hout bij zagerij gecorrigeerd (nieuwe opslag vereist)
Grotere baaltrigger bij alle verkooppunten om het gemakkelijker te maken om balen te verkopen (nieuw opslaan NIET vereist)
De breedte van de splines voor voetgangers is gewijzigd om te helpen bij het doorknippen van voetgangers door gebouwen enz. Zal nog steeds gebeuren, maar niet zo vaak (nieuw opslaan NIET vereist)
De informatielagen van de mud mod gewijzigd. Maakte de modder minder ernstig (Nieuw opslaan vereist)
Typefout in dieren xml gecorrigeerd om gebruik te maken van de nieuwe functie die is toegevoegd aan Chissel's Enhanced Animal System-mod. Aangepaste dieren worden nu niet overschreven door de EAS-mod. (Nieuw opslaan NIET vereist)
Gewijzigde gebladertegebieden voor de schapenweide op de gele boerderij en de koeienweide op de donkerblauwe boerderij om het hele veld te gebruiken voor begrazingsmod (nieuwe opslag vereist)
Zwitserse koeien toegevoegd en extra bruinbonte variatie voor de Holsteins. Holsteins en Zwitserse koeien gebruiken nu het basisspel volgroeide koemodel in plaats van hetzelfde model als de vaarzen. (Nieuw opslaan NIET vereist)

V1.1.0.2 (Nieuw opslaan NIET vereist)
De bediening voor het verbergen van heggen, hekken, muren enz. gewijzigd van de linkermuisknop naar de O-toets om niet in conflict te komen met de poorten
Geherstructureerde mapstructuur en verwijderd BaseDirectoryFix.lua-script om te voorkomen dat bepaalde xml-bestanden worden overschreven door andere mods
Dit zorgde ervoor dat mest transparant leek wanneer mods die hun eigen fillTypes xml laadden, werden geactiveerd.
Maakte alle verzamelobjecten verzamelbaar, sommige waren in strijd met triggers voor verwijderbare objecten
Gecorrigeerde shader-fouten van testtool ter voorbereiding op modhub-indiening

V1.1.0.1 (Nieuwe vereisten voor opslaan worden hieronder beschreven)
Typefout gecorrigeerd in plaatsbare xml laden OakTreeHouse.xml (Nieuw opslaan vereist)
Probleem opgelost waarbij de hond niet gevoerd kon worden op de hoofdboerderij (nieuw opslaan vereist)
Bijgewerkt terrainShader.xml om compatibel te zijn met spelversie 1.9.1 (nieuw opslaan NIET vereist)
Bijgewerkte Garage, Mart, Potato & Pub-verkooppunten om balen te accepteren (nieuw opslaan NIET vereist)
Open varkensweide toegevoegd in de winkel (nieuw opslaan NIET vereist)
Groottemarkering toegevoegd om kippenweide te openen (nieuw opslaan NIET vereist)
Gecorrigeerde hoogte van het navigatiegaas op de grote open schapenweide (zorgde ervoor dat de dieren in de lucht zweefden) (Nieuw opslaan NIET vereist)

V1.1.0.0 (Nieuw opslaan vereist)
Er is een probleem opgelost waarbij iglo's van kalveren ervoor zorgden dat dierenhokken niet in het menu verschenen
Ondersteuning voor Animal Grazing mod toegevoegd aan de open weiden
Nieuwe runderrassen toegevoegd om uit te kiezen (Met dank aan Bronkema & Chissel voor de toestemmingen)
Vaste kuilputten
Probleem opgelost waarbij de paarden niet berijdbaar waren
Start from Scratch-modus begint nu zonder voertuigen
De mestput op het hoofdbedrijf wordt niet meer verwijderd wanneer Farm Manager of Start from Scratch-modus is geselecteerd
AI-medewerker detecteert nu alle velden
Gewijzigde missievoertuigen om meer geschikt te zijn voor de kaart
Meerdere zwevende objecten opgelost
Verbeterde verkeerssplines en verkeersgedrag
Verminderde botsingsgrootte op het verkeer
Terrein gladmaken
Alle poorten op de kaart omgezet in plaatsbare voorwerpen, zodat ze nu kunnen worden verkocht
De gebouwen op elke werf zijn omgebouwd tot plaatsbare objecten, zodat ze nu kunnen worden verkocht
Alle heggen, muren en hekken omgezet in bewegende objecten, zodat ze nu verwijderd kunnen worden
Meer landbouwgronden toegevoegd om de ongebruikte ruimte op de kaart op te splitsen voor uitbreiding
Bijgewerkte bodemkaart om enkele gebieden weer te geven die geen slibachtige klei hebben
Fantasie-kentekenplaatopties toegevoegd
Verzamelobjecten toegevoegd
Ondersteuning toegevoegd voor de moddersysteemmod
Er is een probleem opgelost waarbij sommige bomen werden gekapt en het spel crashte
Algemene verbeteringen en optimalisaties

Auteur:
Irish_Conor, GlengarBoy - Eire Agri Modding


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!