AutoDrive v2.0.1.0

FS22 Overig

AutoDrive v2.0.1.0

Versie 2.0.1.0 (03/12/2023):
Bugfixes en verbeteringen:
– de HUD-status (open/gesloten) wordt niet opgeslagen #765
– experimentele instelling "Werktuigen invouwen" is niet opgeslagen #829 #837
– Gebruikersinstellingen werden slechts gedeeltelijk opgeslagen op servers
– nadat het spel was gestart, konden voertuigen de velden niet direct verlaten toen AutoDrive #793 startte
– Alleen de vulsoorten uit het magazijn zijn gecontroleerd, maar niet of deze ook beschikbaar zijn voor de laadtrigger (bijv. diesel voor productie, maar voertuigen wilden daar tanken) #792
– Vermijd wegrijden met een lege maar niet volledig ingeklapte aanhanger
– Vliegtuigen zijn nu ook gesloten voor vertrek
– Probleem opgelost met laadwagen, die onder bepaalde omstandigheden niet kon lossen #764
– op een tractor met een veldspuit en een extra tank, beide waren niet gevuld #781

– Verbetering met betrekking tot achteruitrijden tijdens laden/lossen:
AD rijdt niet meer achteruit tot de bestemming is bereikt als er vooraf geladen/gelost kon worden, maar gaat verder met de volgende taak
als de laad-/losbestemming de parkeerpositie is, wordt er niet opnieuw geprobeerd deze te naderen
– Verbetering met betrekking tot het laden van water wanneer het voertuig zelf en een aanhangwagen water kunnen laden
– Verbetering met betrekking tot de detectie van bunkersilo's
– Detectie frontale botsing is gedeactiveerd in doorrijsilo's omdat de bulkgoederen ook collo #725 hebben
– Bij verdeeld lossen wordt de teller bij elk laadproces verlaagd
– Gedistribueerd lossen lost alleen bij de eerste trigger binnen de silo-afstand, ook als er meerdere triggers zijn ("greenhouse jerking")
– Verbetering met betrekking tot de afdaling voor dorsers en graafmachines op oneffen velden (heuvel-/hellingvelden)
– Optimalisatie met betrekking tot het vastlopen van een downhill skiër op bepaalde terreinhellingen
– Nabewerking van de botsingsberekening met betrekking tot de nieuwe LS22 botsingsvlag #772
– bij het opnemen van een zijlijn kon een omgekeerde lijn niet direct worden opgenomen #790
– Mods met onjuiste ai-invoer leiden tot fout #828

Nieuw:
– AD controleert zichzelf op de juiste bestandsnaam "FS22_AutoDrive.zip"
als het ZIP-bestand niet de juiste naam heeft, verschijnt er een waarschuwingsbericht
– Verkeerslichten met botsing (AI_Blocking) worden gedetecteerd #780
– Detectie van triggers voor het lossen van hout toegevoegd (maar kan nog niet worden gebruikt voor het lossen)
– Balenwagen gelost op de plaats van bestemming
de vanillebalenwagens lossen nu op het richtpunt, een trekker is niet meer nodig
Hij stopt op de bestemming, begint met lossen, wacht minimaal 20 seconden, rijdt 4 meter vooruit, klapt in en rijdt dan pas verder
MP: door synchroproblemen bij Giants kan het zijn dat de balenlader na het lossen rechtop blijft staan (zonder colli)

Versie 2.0.0.9
Bugfixes en verbeteringen:
Diverse problemen opgelost met de PnH DLC
Vaste gedistribueerde laadteller (telt af na elke lading) #532
Verwijder het laatste waypoint van een etappe als het een doodlopende weg is
wanneer een AD-chauffeur tankt of repareert, worden direct andere AD-chauffeurs aan de rooier toegewezen
Problemen AD bergafwaarts in verbinding CP-ÜLW opgelost
verschillende problemen met ÜLW opgelost #575 #654 #686
In multiplayer speelt de voertuigrelatie een rol bij de verkoop van goederen #39
Krone GX520 sluit klep #561 niet
lege fruitselectie in balenverzamelaars leidt tot fouten (selectie van balen niet nodig) #596
Voertuiginstellingen (bijv. ophalen en wegbrengen) verdwenen na een herstart #609
Bijlagen vouwen niet wanneer CP wordt onderbroken #618
verminderde snelheid wanneer een transportband is bevestigd #673
Drescher rijdt met trap naar werkstand #679
bij het verzamelen van balen met CP en het naar beneden rijden met AD waren er prestatieverliezen (CP-AD-ping-pong) #750

Routenetwerk voor de helper.
Met deze mod kan een netwerk van routes worden opgenomen,
om vervolgens een voertuig vanaf elk punt naar speciaal gedefinieerde bestemmingen te rijden,
zoals je eigen boerderij, veld 1 of een ander verkooppunt.

Versie 2.0.0.7
Bugfixes en verbeteringen:
geen botsingscontrole voor actieve transportbanden
gebruikersinstellingen zijn niet opgeslagen

Auteur:
Stephan-S


Wat zijn Farming Simulator 25 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 25 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS25 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 25 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS25 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 25 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!