AutoDrive v2.0.0.3

AutoDrive v2.0.0.3

Bugfixes:
Koersgenerator: probleem met losgekoppelde bochten
Koersgenerator: Problemen met eenrichtingsstraten
Helper HUD: verkeerde weergave van vultypes bij het wisselen van voertuig

Waypoints worden te ver achter het voertuig gemaakt bij achteruit rijden
eencijferige doelnamen veroorzaakten fouten
LUA-fout bij transport van big bags
Losser let niet op de aanhanger bij achteruit rijden
Harvester werd niet herkend door de AD-unloader als een niet-beheerder het bestuurde
AD-doelmarkering weergeven op minikaart
Voertuigen berekenen de route vanaf het huidige tussenpunt in plaats van te zoeken naar een nieuwe vanaf de bestemming
AD-regels worden niet langer weergegeven door met de rechtermuisknop op de knop Bewerken te klikken
Positie van AD-HUD is niet opgeslagen of niet geladen bij herstart
het wijzigen van richtpunten door toetsencombinatie is niet alfanumeriek
Laadplaatsen op voertuigen worden niet herkend als lospunten van oogstmachines
verandering van belasting door toetsencombinatie is niet alfanumeriek
Wanneer een voertuig werd opgestuurd om gerepareerd te worden, wilde het daarna weer rijden om gerepareerd te worden
Debug-kaartmarkeringen zijn niet gesynchroniseerd, wat een foutbron was voor nieuw gemaakte doelen

Nieuw:
AD heeft nieuw logo gekregen (dankzij FinalsFarming)
de HUD en de knoppen kregen een nieuw design (dankzij Daensky)

Ander:
Pictogrammen in meldingen zijn gecentreerd en groter weergegeven, ongebruikte zijn verwijderd
Code opgeschoond en ongebruikte functies en klassen verwijderd
Gewasranddetectie verbeterd voor rooier-losser (achtervolging wordt vooraf gestopt om meer ruimte te laten voor de draaimanoeuvres van de voertuigen)
AD stuurt een gebeurtenis wanneer het een voertuig heeft geparkeerd (interface voor andere mods)
De ontlader van de veldhakselaar heeft nu vooraf berekende draaimanoeuvres om met minder ruimte te werken (momenteel slechts 180° bochten geïmplementeerd!)

Experimenteel:
AD begint te rijden zelfs voordat het automatisch inklappen van bijlagen is voltooid #96
Opvouwbare hulpstukken verbeterd #131
Padberekening op basis van berekende reistijd in plaats van afstand (nog in observatie, aangezien iets hogere prestatie-eis)

Auteur:
Stephan-S


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!