Altenstein-kaart v1.0.4.0

Altenstein-kaart v1.0.4.0

VERSIE 1.0.4 definitief
bugfixes
– Kasteel Altenstein werd gerenoveerd
– de menginstallatie voor diervoeders op de boerderij werkt nu
– Ei-spawngebied is verplaatst en verkleind
– het kippenhok op de boerderij heeft nu plaats voor 150 kippen
– de silo's zijn definitief verzegeld en vervangen (1 silo moest verwijderd worden)
– alle "landbouwgronden" zijn opnieuw getekend
– de kleerkasttrekker is verplaatst, de plank erachter kan nu goed gebruikt worden
– het triggergebied bij de fontein op de binnenplaats is vergroot
– moddesc-versie verhoogd
– kleine reparaties
– Nog steeds problemen bij het tekenen van Edelweiss en Co. 'InGame' –> Fix kan worden gedaan met het "AltensteinerLand"
– Bij overbelasting op een kipper blijft er vaak een strookje mest op de mestplaat liggen, maar dit kan met de shovel worden verwijderd –> Eventueel vast te zetten met het "AltensteinerLand"
– de slagerij gaat pas in bedrijf op het 'AltensteinerLand' en gaat iets verderop weer open.

NIEUWE SAVEGAME NODIG.
Dit is de laatste versie van de LS22Altenstein die beschikbaar zal zijn. : !: : !:
Maar aangezien onze nieuwe multiplayermap 'AltensteinerLand' de 'Altenstein' in het hart herbergt,
alle bugfixes in 'AltensteinerLand' elimineren ook eventuele bugs die nog in Altenstein voorkomen. : duim omhoog:
Veel plezier tijdens het gokken.

Versie 1.0.3
bugfixes
– grotere voertuigen en apparaten konden na aanschaf nauwelijks gekoppeld worden –> complete spawnruimte vernieuwd bij de autodealer
– Missies met "grote" machinevereisten hadden "geen ruimte" -> verplaatste infotrigger van de timmerwerkplaats
– Lostrekker bij de kas accepteert nog steeds alleen water –> lostrekker verplaatst
– los stro werd nog steeds niet geaccepteerd in de varkensstal –> lostrekker verplaatst
– Kuhstall had een klein "opslagprobleem" met Mist –> "Fill-Wert" in de xml verholpen
– Varkens produceerden "geen" mest –> Radius van de mestplaat vergroot
– de grote weide onder de schaapskooi kon niet volledig gebruikt worden –> landbouwgrond vergroot en geoptimaliseerd
– de binnenplaats (weide) was voor velen te "woelig" richting het kasteel –> landbouwgrond vergroot en geoptimaliseerd
– kleine optimalisatiewerkzaamheden

Nieuwe talen:
– Spaans (door Augustinus50 + GoogleTranslator)
– Hongaars (door Augustinus50 + GoogleTranslator)
– Russisch (door Augustinus50 + GoogleTranslator)
– Nederlands (door Augustinus50 + GoogleTranslator)
– Turks (door Augustinus50 + GoogleTranslator)
– Tsjechisch (in planning)
– Portugees (in planning)

Bekende bugs:
– Nog steeds problemen met het tekenen van Edelweiss en Co. 'InGame' –> we werken nog aan dash
– Bij het laden op een kipper blijft er een klein strookje mest op de mestplaat liggen, maar dat kan met de shovel worden afgevoerd –> op dit moment kA hoe komt dat hmm

NIEUWE SAVEGAME NODIG.
Log wijzigen – einde

Welkom in Altenstein, een kleine gemeente ergens in Opper-Beieren waar de tijd lijkt te hebben stilgestaan.
Geen moderne stress, geen grote machines en geen gsm-masten of windturbines, maar rust,
Vogelgezang en een kabbelend beekje. De 'goede oude tijd' is hier nog niet voorbij !!
De Beierse bergen zijn overal en de natuur is hier nog op orde. Of zo lijkt het.
Kun jij de oude boerderij van je grootvader weer tot leven wekken en misschien zelfs een grote?
Producent worden van veel verschillende producten? Kun jij voor genoeg dieren zorgen om deze producties te starten?
Trakteer uzelf op een nieuwe start in Altenstein en laat de tijden van onze grootouders en overgrootouders weer tot leven komen.
Vooral liefhebbers van oldtimers komen hopelijk aan hun trekken met deze kleine Duitse kaart.
Ingebracht in de LS22 met toestemming van de LS17 originele modder Redkeinstus. Bedankt voor deze uitgave. <dit>
LET OOK OP DE CREDITS ONDER "BESTANDSINFORMATIE" VOOR VERDERE BEDANKT !!

De kaart heeft u in principe het volgende te bieden in LS22:
– 1 binnenplaats met weidegebieden
– 30 koopbare velden
– 4 weidegebieden
– 2 kleine bosgebieden
– 3 extra dierenweiden bij de stallen
– BGA met 3 rijdende silo's
– Waterpompstation
– Handel in landbouwgrond voor zaden, kalk, vloeibare kunstmest en nog veel meer.
– Weegschalen voor landbouwvoertuigen in de landelijke handel
– Autodealer met werkplaats
– Tankstation voor diesel, methaan en elektrisch
– Wegverkeer (50km/u) en voetgangerssplines
– Butterfly, firefly en duck splines (alleen met aanbevolen 'onCreate-extension' mod!!)
– Liefdevol versierde kaart met zijn eigen geluiden
– Weer- en seizoensafhankelijke decoratie
– alle oude gebouwen vanaf de LS17-versie beschikbaar
– veel verkoop- en productiepunten
– kaartspecifieke vernieuwingsproducties en -producten en nog veel meer.

Broodnodige mod: PRODUCTIE-VERNIEUWING
Onze aanbevolen mods: ONCREATE EXTENSION PRECISION FARMING DLC
Beschikbare talen vanaf versie 1.0.3: Duits, Engels, Spaans, Frans, Hongaars, Italiaans, Pools, Russisch, Turks en "Nederlands" (meer gepland)

De boerderij bestaat uit: woongebouw, vakwerkhal, schuilplaatsen, werkplaats, waterput, bulkgoederenhal, dieseltankstation, schuursilo,
Stortgoedsilo, ballenopslag, mestplaat, 2 silo's, kassen, voermenginstallatie (nog in aanbouw)
en een boerderijwinkel
Dieren: koeien, varkens, schapen, paarden, kippen, bijen, hond

Verkooppunten: Schloss-Altenstein, opslagtoren, handel in houtsnippers, opslag van aardfruit, privéwoning,
Mesthandel, vloeibare mesthandel, veehandelkamp, tankstationwinkel, schuur, steenbreker,
Supermarkt, dorpswinkel, Kramerwirt, pizzeria, boerderijwinkel
Producties: melkverwerking, chocoladefabriek, oliemolen, watermolen, suikerfabriek, bakkerij,
Spinnen, timmerwerk, kleermaken, mueslifabriek, druivenpers, ijsproductie,
Wijnmakerij, distilleerderij, slagerij (in aanbouw)

Veldgroottes:
Veld 1: 0,348 ha Veld 11: 0,307 ha Veld 21: 0,354 ha
Veld 2: 0,190 ha Veld 12: 0,288 ha Veld 22: 0,203 ha
Veld 3: 0,636 ha Veld 13: 0,645 ha Veld 23: 0,411 ha
Veld 4: 0,342 ha Veld 14: 0,421 ha Veld 24: 0,112 ha
Veld 5 : 0,165 ha Veld 15 : 0,256 ha Veld 25 : 0,527 ha
Veld 6: 0,526 ha Veld 16: 0,359 ha Veld 26: 0,351 ha
Veld 7: 0,686 ha Veld 17: 0,412 ha Veld 27: 0,249 ha
Veld 8: 0,578 ha Veld 18: 0,125 ha Veld 28: 0,388 ha
Veld 9: 0,591 ha Veld 19: 0,155 ha Veld 29: 0,101 ha
Veld 10 : 0,555 ha Veld 20 : 0,247 ha Veld 30 : 0,269 ha

Er zijn geen 'grasmissies' en geen 'AI-splines' voor afdalingen op de kaart. Ook op een
We hebben bewust zonder de startvloot gedaan, die verkoop je toch maar weer.
Een kleine aanbeveling voor een onmiddellijke start: PORSCHE-DIESEL SERIES PACK
En als u "HighResolution" -texturen van de goede oude Altenstein verwacht, mag u alle oude gebruiken
Bewerk textuurbestanden (meer dan 1 GB) en integreer ze vervolgens voor ons in de kaart.

Auteur:
The map is a conversion from the LS17/LS19. The original from the LS17 comes from REDKEINSTUS. With his permission I had brought the map then as a beta version in the LS19 and now in the 22er. So once again a big thank you to REDKEINSTUS for the release of this unforgettable map. The following people have contributed to the completion of the map this time: conversion, design, and much more. Augustinus50 Productions/Products, Markers, uvm. BigDaddy 3D Artists, Maya-/Blender TaZ-Modding, Pepperonie Test-Gaming, Bug-Fix Report BLACKMOOSE, LeO-Modding A special thank you goes to the \\\"FBM-Landbauer\\\" for the release of many of his mods for installation in our map and the recreation of map specific decorations on order. I would also like to thank Markus77 again for his once again very helpful LS YT videos and of course the entire FBM team for their support and help. If I have forgotten anyone, greetings to them. Object-Credits: LS19+22 Deco Prefabs + Mods by Landbauer LS19 SPAR Supermarket, Original by CML LS19 Eicher Shield Prefab by Skins and more LS19 Old Diesel Engine 0.9Beta by Der LS Farmer LS17 Fodder Mixer Mini by Kastor (Thanks for the release) LS15 Deco Objects by Rosenthaler LS15 Butchery Prefab by möchtegernbauer LS13-22 Deco and Objects by GIANTS.


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!