Pallet Autoload Specialisatie v1.8.7.1

Pallet Autoload Specialisatie v1.8.7.1

Basismod voor het gebruik van mods met specialisatie Pallet Autoload
Een voorbeeld van hoe te gebruiken in uw eigen mod vindt u in de Strautmann SEK 802 Pallet Autoload.

Momenteel ondersteund door het standaardspel:
Standaard europallets
Vloeibare tanks
Bigbag-pallets
Ronde balen
Vierkante balen 120/180/220/240
Grote tassen

Pallets van de volgende mods kunnen worden gebruikt:
Pakket Premium Pallets En Zakken
HoT Friet Fabriek
Daarnaast alle europallets die zijn opgebouwd volgens het principe van de basis speelpallets.

Operatie:
Activeer laden met [B] en rijd vervolgens naast een pallet of baal om deze te laden.
Controleer of u de juiste lading hebt geselecteerd.
De pallets of balen liggen dan op de laadvloer alsof ze met de hand zijn geladen.
Vergeet niet de riemen vast te maken, anders glijden ze weg.
U kunt de loszijde selecteren met [U] en lossen met [I].
De belading schakelt automatisch uit wanneer er geen laadruimte meer is.
Je kunt hem ook zelf uitschakelen met [B].

Instructies voor inbouw en hulp vindt u op de Bitbucket Wiki

V1.8.7.1
ModIcon.dds hernoemd naar icon_mod.dds vanwege wijziging van Giants-richtlijnen

V1.8.7.0
– Pallet met pompen en slangen DLC toegevoegd als eigen lading
– Pallets van de Platinum DLC met FS22 standaard europalletformaat kunnen nu ook als zodanig worden geladen
– Speciale maten van de Platinum DLC-pallets toegevoegd als eigen lading
– 120 balenstapels kunnen nu als 240 balen worden geladen
– Vierkante katoenen balen kunnen nu worden geladen (basisspelbalen veroorzaken blokwaarschuwingen met spanbanden, bind ze alleen niet vast met spanbanden)
– Palletgewicht wordt nu correct hersteld bij het lossen
– Ronde balen worden nu alleen vierkant gecontroleerd voor ruimte, omdat de motor dit niet kan ronddraaien en het controlegebied zelf draaien afhankelijk van de kompasrichting werkt niet

V1.8.6.0
– Fix Lua-fout wanneer triggers niet correct zijn en het verwijderen van een laadobject melden
– Verleng het laadpatroon in de lengterichting om bij voldoende ruimte een extra object dwars achter te laden
– vereenvoudig de identificatie van de baal voor een betere mod-compatibiliteit
– Voeg een tweede binding toe om achteruit te gaan door de lijst met laadtypen (standaard shift + Y)

V1.8.5.1
– Uitbreiding van de selecteerbare belasting kan nu worden gedaan met mods via script.
– Mod-pictogram verbeterd
– Pallets worden nu ook herkend als ze niet direct van het type "pallet" zijn

V1.8.4.1
– Configuratie-instelling usePalletWeightReduction toegevoegd om het palletgewicht bij het laden te verminderen. Standaard is waar
– Changelog opgeschoond

V1.8.3.1
– betere mogelijkheden van laadtoestand voor CP
– BR-vertaling toegevoegd

V1.8.2.0
– nieuwe functies voor het uitlezen van de baalstatus toegevoegd
– Balen worden niet meer uit de perskamer of de wikkelaar getrokken.

V1.8.1.0
– SV-vertalingen toegevoegd
– Katoenbalen vereenvoudigd in herkenning
– Correctie voor vierkante balen met kleine laadruimte
– Eventlistener is afgemeld voor niet-AL-configuratie om de prestaties te verbeteren
– Verplaats losgebied in menu F1 alleen zichtbaar als markeringen zichtbaar zijn.

V1.8.0.1
– repareer de lospositie op de speciale server
– RU-vertaling gerepareerd door Nagor

V1.8.0.0
– Code-optimalisaties en gebruik van Giants Timer vanwege crashes
– losplaats is verplaatsbaar (wordt gereset bij lossen)
– Markeringen worden automatisch weergegeven bij het verplaatsen en selecteren van een pagina en alleen dan kan de pagina worden gewijzigd.
– Markeringen worden automatisch verborgen bij het lossen
– Blokkering van triggers voor het lossen van voertuigen op het laadgebied om bijwerkingen veroorzaakt door fouten in de trigger van het basisspel te verminderen
– Nieuw laadpatroon, als er meer op het oppervlak passen door er een in de lengte en de rest in de breedte te laden
– 120 vierkante balen toegevoegd. Pas op, ze zijn niet erg stabiel vanwege hun formaat.
– Verbinding met CP geoptimaliseerd
– maxObjects en hoogte kunnen nu per lading worden gedefinieerd door de modder, als ze afwijken van de standaard

V1.7.3.0
– Lua Trigger-fout opgelost veroorzaakt door update 1.4
– Spanningsriemtrekker herwerkt
– Autoloaders kunnen geen pallets meer meenemen uit de laadruimte van een andere autoloader (meerdere trailers)
– onAIFieldWorker-evenementen geïmplementeerd
– Spanningsriemen hebben nu een vertraging tussen het losmaken en aanspannen om de serversynchronisatie te verbeteren. Op de server 1,5 seconden in singleplayer 0,2 seconden. Reacties hierop zijn welkom.
– Gevallen pallets of met de hand naar beneden gehaalde pallets worden nu niet meer verplaatst tijdens het lossen
– Automatische spangordels kunnen nu per voertuig worden geactiveerd/gedeactiveerd met [lctrl]+[J]. Dit wordt per voertuig opgeslagen.
– Geoptimaliseerd zoeken naar geldige laadplaatsen door ongeldige laadplaatsen te onthouden zolang de lader actief is.
– voeg standaard de loszijde naar achteren toe voor alle voertuigen. Positie kan worden geconfigureerd door de modder.
– Gewijzigde prioriteiten van de toetsbinding om belangrijke ingangen beter zichtbaar te maken in de F1 Help.
– Activering gewijzigd in LS-standaard voor laadwagen [B] en altijd activeerbaar.
– Tekst van lospagina in F1 op Dedi opgelost.
– Ondersteuning van balen Multifruit Pack incl. ronde balen lavendel (belaadbaar als ronde balen katoen)
– Belasting alleen selecteerbaar wanneer de laadmodus is gedeactiveerd

V1.6.2.0
– Laadgedrag vierkante balen geoptimaliseerd
– Fix voor wollen pallet
– Mogelijkheid voor externe mods om toegang te krijgen tot de gecreëerde functies
– Geselecteerde lading wordt nu als extra tekst weergegeven in het helpmenu
– Paletformaten aangepast aan gemiddelde waarden van nieuwe mods
– Modders kunnen nu ook hun eigen paletten laadbaar maken via de mappenstructuur. Details op de wiki.
– Aanpassing van de communicatie met de Dedi Server om de prestaties te verbeteren.
– De laadmodus blijft nu actief totdat de aanhanger vol is of wordt uitgeschakeld. Spanriemen worden tussendoor gespannen als de aanhangwagen dit ondersteunt.
– Voertuigschema toont wanneer laden is geactiveerd.
– Maximale capaciteit weergegeven wanneer ladingselectie is gemaakt.

Auteur:
Achimobil


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!