Kopakkerbeheer v2.2.1.2

FS22 Overig

Kopakkerbeheer v2.2.1.2

Kopakkermanagement voor tractoren, veldspuiten, maaiers en oogstmachines.

Met kopakkermanagement kunnen de functies van voertuigen met één druk op de knop worden gecombineerd en geactiveerd om draaimanoeuvres bij het werken op het veld te vereenvoudigen. Alle functies kunnen via een GUI voor elk voertuig individueel worden geactiveerd en gedeactiveerd om een ideale aanpassing aan het uitgevoerde werk te bereiken.

Het kopakkermanagementsysteem moet eenmalig als configuratie aan het betreffende voertuig in de winkel of in de werkplaats worden toegevoegd voordat het kan worden gebruikt. De kosten hiervoor bedragen 3000,-.
Het kan in het voertuig worden geactiveerd en gedeactiveerd met Shift-X. Als alternatief kunnen verschillende knoppen voor activering en deactivering worden geconfigureerd. De GUI wordt standaard opgeroepen met Shift+Ctrl+X.

Meegeleverde functies:
– Verlaag de snelheid (cruise control) en ga weer omhoog, activeer de cruise control opnieuw als deze eerder actief was
– Breng neergelaten werktuigen omhoog en laat ze weer zakken
– Draaiploeg, eentraps of tweetraps (via middenstand)
– Verhoog en verander nokmarkeringen
– Controle krab besturing
– Schakel krachtafnemer(s) en hydrauliek uit en weer in
– Pieptoon wanneer kopakkermanagement is geactiveerd
– Aan/Uit-schakelaar: Kopakkermanagement kan worden in- en uitgeschakeld. Dit voorkomt onbedoeld activeren tijdens het overzetten naar het doelveld en verbetert de verkeersveiligheid.
– Wendakkerautomaat: Activeer de kopakkermodus automatisch bij het bereiken van de kopakker. Optionele terugkeer naar veldmodus na het voltooien van de draai van 180°.

Als VCA Mod (FS22_VehicleControlAddon) aanwezig is:
– GPS-trackbegeleiding deactiveren en opnieuw activeren
– Schakel actieve differentieelsloten uit en weer in
– Activeer de draaifunctie van VCA, verander de draairichting optioneel

Als geleidingsbesturing (FS22_guidanceSteering) aanwezig is:
– GPS-begeleiding deactiveren en opnieuw activeren

Als SpeedControl (FS22_SpeedControl aanwezig is:
– Snelheidsaanpassing ook mogelijk via een wijziging van het niveau van de cruise control

Als EnhancedVehicle (FS22_EnhancedVehicle) aanwezig is:
– Deactiveren en opnieuw activeren van GPS-begeleiding, optioneel activeren van de automatische afslagfunctie
– Vrijgeven en resetten van actieve sperdifferentiëlen
– Gebruik de kopakkerdetectie van EV indien geactiveerd

Verander log:
V2.1.0.0:
– Verbeterde timing van de afzonderlijke werkstappen
– Verbeterde besturing van aardappelrooiers en vergelijkbare voertuigen
– Hefoptie toegevoegd: eerst werktuigen voor, dan werktuigen achter
– Automatische kopakkerbesturing nu onafhankelijk van Guidance Steering
– Optionele automatische terugkeer naar veldmodus na de bocht
– Aan/uit schakelaar toegevoegd (lShift+lAlt+X)
– Optie om kopakkerautomaat tijdelijk uit te schakelen per sleutel (geen sleutel vooraf toegewezen, kan willekeurig worden ingesteld in de sleutelinstellingen)
– Herziene statusweergave in voertuig-HUD
– Voertuigmeting om voor-/achterknopen aan te passen, als het werktuig wordt aan- of afgekoppeld
– Schakel handmatige onderdrukking van triggergestuurde acties in
– Bewaar en herstel de configuratie lokaal voor het type werktuig
– Kopakkerbeheer beschikbaar in missievoertuigen

V2.1.0.1:
– Lokaal opslaan en herstellen in verband met Manual Attach heeft nu alleen invloed op de betreffende speler en werkt niet wereldwijd
– Configuratie van cruise control-instelling in kopakkermodus gecorrigeerd

V2.1.0.2:
– Oplossing voor update 1.4/1.4.1 om lua callstacks te voorkomen

V2.2.0.0:
– Ondersteuning voor Mod SpeedControl toegevoegd
– Ondersteuning voor Mod EnhancedVehicle toegevoegd
– Configuratie ingeschakeld voor mestwagens
– Optie toegevoegd om sneltoetsen te verbergen in het F1-menu

V2.2.1.0:
– Ondersteuning voor Mod extendedCruiseControl toegevoegd
– Cruise Control: Inching, toegevoegd. Kies gewoon een negatieve waarde om de snelheid op de kopakker met dit bedrag te verlagen

V2.2.1.1:
– Opgelost: na het oproepen van de GUI werkten invoeracties alleen correct als het voertuig zelf was geselecteerd

V2.2.1.2:
– Categorie FM_VEHICLES toegevoegd aan ondersteunde voertuigcategorieën

Auteur:
Jason06 / Glowins Modschmiede


Wat zijn Farming Simulator 25 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 25 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS25 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 25 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS25 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 25 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!