Departement Haut Beyleron (4x) v0.4.3.0 BETA
Departement Haut Beyleron (4x) v0.4.3.0 BETA
Vandaag heb ik voor jullie de 4x Kaart Afdeling Haut Beyleron wat zoiets betekent als wijk Haut Beyleron.
Wijzigingen voor update 0.4.3.0 bèta:
– bug in fr-lang (opgelost vanaf versie 0.4.3.0)
– Alle BGA's kunnen nu worden verwijderd door te verkopen (beschikbaar vanaf versie 0.4.3.0)
– Alle gebouwen van de BGA's kunnen worden verwijderd als er wijzigingen worden aangebracht in de savegame. Maar wees voorzichtig, sommige gebouwen kunnen niet worden verplaatst of in de gewenste hoek worden geplaatst! (beschikbaar vanaf versie 0.4.3.0, zie instructies)
– Met nieuwe savegames worden nu schijnwerpers op de wedge-silo's geplaatst (beschikbaar vanaf versie 0.4.3.0)
– Lossnelheid van enkele pallets aangepast (beschikbaar vanaf versie 0.4.3.0)
– Ontbrekende botsing toegevoegd bij de silo's bij de grote bakkerij (beschikbaar vanaf versie 0.4.3.0)
Wijzigingen vereist in de savegame: optioneel
Er zijn instructies voor de wijziging in mijn Discord! #laatste update
Voordat ik het een of het ander over de kaart zeg, wil ik graag af van de dringende opmerking dat het een BETA is en hier en daar niet alles klaar is. Vanwege de vele verzoeken heb ik echter besloten om de kaart te publiceren.
In de wijk Haut Beyleron zijn er meer velden en ook een enkele productie (ze zijn nog niet allemaal geïmplementeerd, je moet wachten voordat je je eigen velden plaatst). Er zijn nu in totaal 99 velden en enkele gebieden die kunnen worden gebruikt als weiden of commerciële gebieden. De kaart heeft een grote binnenplaats in het midden van de kaart en een andere standaard binnenplaats min of meer in elk van de hoeken. Er zijn 4 BGA's en een 4x vergister/onkruiddroger bij de bouwmarkt, maar je zult zien. Aangezien er 5 binnenplaatsen zijn, werken de spelmodi niet en zijn alle binnenplaatsgebouwen er toch. Momenteel is er een grote schapenweide en koeienweide.
Momenteel is er een bouwmarkt met een vergister/grasdroger, een grote suikerfabriek, een grote molen, een grote bakkerij, een grote oliemolen, een voedselproductiefaciliteit en een jamfabriek. Er zullen er meer volgen, sommige gebouwen staan er al. In de grote producties is er altijd een extra verkooptrigger die niets te maken heeft met de productie zelf.. tja, weet je, je kunt niets verkopen in een productie die je hebt gekocht.
De 3 velden links in het noorden zijn voor druiven en rechts voor olijven. Om deze reden zijn er ook bijbehorende verpakkingsproducties die natuurlijk ook als opslag kunnen worden gebruikt. U levert druiven of olijven aan en kunt deze vervolgens op pallets naar productie vervoeren of verkopen.
De producties van de originele kaart zijn er nog steeds.
Als je geen zin hebt om een nieuwe savegame te starten via updates, moet je de kaart alleen downloaden als het geen bèta meer is, anders hoop ik dat je de kaart tot nu toe leuk vindt en veel plezier hebt.
Ik heb een bugrapport opgesteld op mijn Discord. Als je iets vindt, kun je het daar melden en niet klagen.
Oh ja, de Autodrive cursussen zijn er:
http://modsfile.com/4mtekjx7gwid/AutoDrive_config.zip.html
Wat heb je nodig voor de Kate ? Anders kun je geen hout maken
Voor suiker- en meeltransport:
http://modsfile.com/out1uwwokgsi/FS22_Gulli_Silotrailer.zip.html
Wat raad ik aan?
https://farmingsimulator22mods.com/work-shop-pack-v1-0-fs22/
Auteur:
GulliDeckel