East Vineland, NJ, VS v1.2.0.1
East Vineland, NJ, VS v1.2.0.1
Dit is een kaart van East Vineland New Jersey in de VS.
– De kaart is gemaakt vanuit het gebied van mijn geboorteplaats en het kaartgebied is gemaakt van echte satellietfoto's.
– Vineland ligt in het zuidelijke deel van New Jersey en is een zeer landelijke boerenstad. Het grootste deel van het gebied van de stad is landbouwgrond en bossen.
– De velden, bomen en huizen zijn zo dicht mogelijk bij waar ze zijn in het echte leven als ik zou kunnen maken, maar natuurlijk heb ik producties en in-game verkooppunten toegevoegd die daar niet echt bestaan voor gameplay.
– De groeikaart is bijgewerkt voor het weer in de regio.
– De meeste beschikbare productiegebieden zijn aan de kaart toegevoegd.
– Er is een brede selectie van startmateriaal om u op weg te helpen.
– De productiegebieden zijn aangepast om zowel meer pallets in de spawners te kunnen bevatten als de productiepallets hebben een hogere capaciteit.
– Er zijn 118 verschillende velden, allemaal met veldmissies, variërend van het kleinste veld van 0,236 hectare (0,583 acres) tot de grootste van 8,236 hectare (20,35 acres).
– Grondprijzen zijn berekend op basis van de gemiddelde grondprijs van het gebied.
– Alle grondoppervlakken zijn afzonderlijk te koop. De grond met huizen is duurder dan onbebouwde grond, zoals in het echte leven.
– De Solar Farm kan worden gekocht en geeft u $ 3.000 per uur inkomen.
– De Solar Farm kan worden verkocht om het land vrij te maken voor landbouw, maar het kan alleen worden verkocht nadat het land eigendom is van de speler.
– Het belangrijkste landbouwgebied heeft een opslagsilo voor meerdere fruitsoorten met een capaciteit van 1.000.000 liter en zal alles bevatten in de categorie "bulk".
– Druiven zijn toegevoegd aan de categorie "bulk", zodat ze kunnen worden vervoerd in elke in-game of aangepaste trailer met items in de categorie "bulk".
– Een werkplaatsgedeelte bevindt zich ook op de hoofdboerderij en is eigendom van de speler. (alleen nieuwe boer-modus)
– De mogelijkheid toegevoegd om boomstammen te versnipperen tot houtsnippers bij de zagerij als extra productie.
– Inclusief koeien-, schapen-, varkens- en kippengebieden die moeten worden gekocht om te gebruiken.
– De koeien-, schapen- en varkensgebieden hebben extra baaltrekkers voor het voeren. De koeien- en varkensgebieden hebben ook balentrekkers voor stro. Laat de balen gewoon in de trekkers en ze worden automatisch geleegd als dat nodig is.
– De veehouderijcapaciteiten zijn: 250 koeien, 350 varkens, 500 schapen en 500 kippen.
– Alle dierennavmesh-gebieden zijn vernieuwd en hun weiden zijn op maat gemaakt.
– Op het hoofdbedrijf is een opslagruimte voor drijfmest en digestaat.
– Maïsmeel en gekraakte maïs toegevoegd als aanvullende producten die in de graanmolen van maïs kunnen worden geproduceerd.
– Maïsmeel kan worden verkocht bij de pizzeria, de boerenmarkt, het diner en de supermarkt.
– Gebarsten maïspallets kunnen worden gekocht in de winkel voor kippenvoer of worden geproduceerd in de graanmolen.
– Cracked Corn kan ook worden verkocht in de Farm Shops.
– Zonnebloemen, haver en gebroken maïs toegevoegd aan het voer van de kip.
– Kippen hebben tarwe, gerst, sorghum of haver nodig, wat 25% van hun voerbehoefte is, zonnebloemen 25% van hun voerbehoefte en gekraakte maïs is 75% van hun voerbehoefte. (totaal 125% productiviteit)
– Strozwaden toegevoegd aan canola en sojabonen.
– Alle struiken zijn maaibaar. Als de struiken worden gemaaid, wordt er nieuw weidegras voor in de plaats "geplant".
– De baalcapaciteiten zijn vergroot.
– Op maat gemodelleerde kentekenplaten voor het gebied.
– Er is een kalkproductiepunt toegevoegd aan de Debris Crusher om kalk uit stenen te maken.
– Kaart is klaar voor precisielandbouw.
– Kalk, zaden, vaste mest en minerale bulkvoeders kunnen worden gekocht bij de silo op de hoofdboerderij en de boerderijwinkels.
– Indien nodig kan men ook drijfmest kopen in de Farm Shops.
Wijzigingslogboek 1.1.0.0:
*OPMERKING Voor deze update is een nieuwe savegame vereist.
Problemen:
– Vaste ijsvlakte van de vijver die in alle seizoenen te zien is.
– Vaste aanrijding met elektriciteitspaal in het midden van een van de wegen.
– Meerdere drijvende bomen gerepareerd.
– Vaste dubbel geplaatste bomen.
– Probleem opgelost waarbij voertuigen vast kwamen te zitten door spawnen in een winkelgebouw bij het resetten.
– Probleem opgelost met materiaal dat door BGA-bunkermuren liep.
– Probleem opgelost met mest die door de muren van de opslagbunker liep.
– Probleem opgelost waarbij koeien en varkens geen mest produceren.
– Probleem opgelost waarbij gebarsten maïspallets niet leeg raakten bij de kippenvoertrog.
– Probleem opgelost waarbij de groei van maïs en sojabonen niet zou toenemen als ze in juni werden geplant.
– Probleem opgelost waarbij de koolzaadgroei niet zou toenemen als deze in februari werd geplant.
Veranderingen:
– Het gebied van de voertuigwinkel vergroot om meer ruimte te hebben bij het kopen/resetten van voertuigen, zodat ze niet in botsing komen met andere voertuigen in de winkel.
– Vergrote opritten en ruimtes voor grotere apparatuur.
– Vergrote gebieden voor de spinnerij, zuivelfabriek, kleermakerij, suikerfabriek, graanmolen en bakkerij om meer ruimte te hebben voor grotere machines.
– Het zwervende gebied van de koe vergroot.
– Land gemaakt van de verkooppunten en productiepunten die afzonderlijk kunnen worden gekocht. De grond moet nu eerst worden aangekocht voordat de productiepunten worden gekocht.
– Productiepunten verkoopbaar gemaakt.
Aanvullingen:
– Veel meer grondtexturen toegevoegd om in het spel te schilderen tijdens het landschap.
– Meer gebladertestructuren toegevoegd om in-game te schilderen tijdens landschapsarchitectuur.
Wijzigingslogboek 1.2.0.0:
*OPMERKING Voor deze update is een nieuwe savegame vereist.
Problemen:
– Probleem opgelost waarbij de kaart vastliep tijdens het laden op consoles.
– Probleem opgelost waarbij dubbele Nokian-banden niet op de Case Magnum-tractor konden worden geladen.
– Probleem opgelost dat tarwe en gerst niet zouden groeien als ze in maart werden geplant.
Veranderingen:
– Alle huizen op de kaart verkoopbaar gemaakt.
– De lichtmasten op de hoofdboerderij en de boerderij verkoopbaar gemaakt.
Aanvullingen:
– 100 verzamelobjecten op de kaart toegevoegd om te vinden. De prijzenkast staat bij de dealer in de showroom om je vorderingen bij te houden.
Wijzigingslogboek 1.2.0.1:
*OPMERKING Een nieuwe savegame is NIET vereist voor deze update.
Problemen:
– Vaste weg ontbrekende botsing.
– Opgeloste verzamelobjecten die niet konden worden bereikt.
Veranderingen:
– Bijgewerkte gebarsten maïstexturen.
Aanvullingen:
– Gekraakte maïsbakken worden nu geproduceerd in de graanmolen.
*OPMERKING: Om de gebarsten maïs in de silo te bewaren en niet in productiebakken, moet de uitvoer in het productiemenu worden gewijzigd van "Opslaan" in "Verdelen", zodat er geen gescheurde maïsbakken worden geproduceerd.
– Maïsoliepallets en sojaoliepallets zijn als extra productie aan de oliefabriek toegevoegd.
– Maïsolie is gemaakt van gekraakte maïs en maïs en sojaolie is gemaakt van sojabonen.
Bedankt aan alle spelers die mij op deze problemen hebben gewezen!
Auteur:Macktrucker921