Productievernieuwing v1.3.0.0
Productievernieuwing v1.3.0.0
Productie Revamp-script
Wijzigingslogboek:
(Volledige changelog is te vinden in de documentatie)
Versie 1.3
Vertalingen uitbesteed om bestanden te scheiden en nieuwe vertalingen: Zweeds en Russisch.
Silo-/productiespawn kan nu kiezen om te spawnen als balen, pallets of boomstammen, afhankelijk van wat er op de kaart beschikbaar is. De selectie wordt alleen weergegeven als er meerdere opties zijn.
"Hout opslaan" wordt nu weergegeven voor een silo/productie in plaats van "Hout verkopen".
Spelinstellingen toegevoegd
Correctie van de inkoopprijzen op basis van de spaarinstellingen (uit te schakelen in de instellingen)
De verkoopprijsfactor voor directe verkoop uit producties kan worden ingesteld
Gewijzigde balen van mods kunnen nu ook worden voortgebracht
Balen worden nu gesorteerd op grootte weergegeven bij het verwisselen
Voorwaardelijke uitgangen toegevoegd
Productie afhankelijk van temperatuur, wind, zon, regen, seizoen en openingstijden
Maakt vulniveaus mogelijk afhankelijk van temperatuur, zon, regen en wind
Gemaakte kleur van kuilvoerbalen selecteerbaar
Productielijnen gemaakt die inactief/actief verborgen zijn
Hulp in het spel toegevoegd
Revamp herwerkt het interne productiesysteem, breidt het uit en voegt verschillende functies toe. Revamp zelf is de basisscriptmod, maar breidt ook zelfstandig producties uit met extra comfortfuncties.
Automatisch beschikbaar voor alle producties:
Automatische regeleinde in receptweergave voor invoer- en uitvoerpagina (4 ingrediënten per regel).
Een gekleurde weergave van de recepten maakt het makkelijker om te zien waarom een productie niet produceert. Waar: wit – beschikbaar, rood – niet beschikbaar maar verplicht, oranje – niet beschikbaar en niet vereist.
Mogelijkheid om goederen in het productiemenu te kopen voor een productie voor het dubbele van de marktprijs.
Prioriteitssysteem: Inkomende goederen kunnen nu op verschillende prioriteiten worden ingesteld via het productiemenu en worden op basis van deze prioriteiten verdeeld. Het volgende is van toepassing: Prioriteit 1 is het belangrijkst en krijgt de goederen als eerste totdat het magazijn vol is. Prioriteit 2 pas daarna enz. Ingangen kunnen ook gedeactiveerd worden, in dat geval zullen ze geen leveringen ontvangen.
Alleen actieve productielijnen kunnen via de distributiemodus worden bevoorraad.
Nieuwe uitvoermodus beschikbaar: direct verkopen, distribueren, uitbesteden (eerder behouden) en inruilen (nieuw). Als een productie is ingesteld op opslag, worden er niet automatisch pallets voortgebracht.
Handmatige pallet-, baal- en houtspawner toegevoegd – Alle producties met palletspawner kunnen ook handmatig pallets en balen spawnen – via het menu of een trigger.
De leveringskosten van de productie worden nu apart gerapporteerd (voorheen onderdeel van de productiekosten).
Producties die missiedoelen zijn, kunnen onbeperkt goederen van missies accepteren totdat de missie is voltooid. Missiegoederen komen tijdens missies niet meer in de productie zelf terecht.
Weergave van de maximale opslaghoeveelheden en de bijbehorende eenheden.
Sorteer producties alfabetisch en filter op actief/inactief.
Bij producties wordt weergegeven of ze parallel (II) of gedistribueerd (Y) lopen.
Eigen instellingenmenu.
Moet actief worden geïnstalleerd in producties:
Recepten kunnen worden gemaakt met meerdere gelijke ingrediënten in groepen (maximaal 5).
Meerdere productielijnen die voorheen afzonderlijk moesten worden aangemaakt, kunnen worden gecombineerd tot één productielijn.
Mogelijkheid om een of meer optionele boosters toe te voegen die de uitgaande productie verhogen.
Boosters kunnen worden uitgeschakeld of omgekeerd voor individuele goederen.
Weergave van de werkelijke huidige productie afhankelijk van de booster. De huidige boosterwaarde wordt tussen oranje haakjes achter het bedrag weergegeven.
Mogelijkheid om recepten te maken via FillTypeCategories.
Mogelijkheid tot weersafhankelijke producties.
Mogelijkheid van weersafhankelijke vulniveaus.
afbeelding:
Mogelijkheid om displays op producties te plaatsen die het huidige niveau in het magazijn kunnen weergeven. Ook mogelijk met pure lagers.
Mogelijkheid om objecten afhankelijk van het vulniveau weer te geven, bijv. pallets in een productiemagazijn. Ook mogelijk met pure lagers.
Magazijnen kunnen ook worden voorzien van een spawn-script dat kan worden gebruikt om balen en pallets te spawnen.
Andere mogelijkheden:
Nieuwe FillTypes kunnen via Revamp bij bestaande verkooppunten worden ingevoerd zonder de bestaande verkooppunten actief te wijzigen. Een apart verkooppunt is niet meer nodig.
Verborgen producties met autostart-functie.
Diverse instelmogelijkheden voor bovenstaande functies.
Allemaal volledig geschikt voor meerdere spelers.
Eigen ingame help die de belangrijkste features van de mod uitlegt.
EN EN EN
Een volledige lijst met opties, hulp bij de installatie en ondersteuning is beschikbaar in de documentatie:
Dit is slechts het script, het script alleen verandert geen productierecepten! Deze moeten apart worden aangemaakt.
Braeven