Fed Productions-pakket v1.2.3.0
Fed Productions-pakket v1.2.3.0
Productiepakket 1.2.3
– Nieuwe productiewerkplaats met productie van onderhoud
– Mod-aanbeveling verwijderd Koop productie-invoer (vanwege Dedi-serverfout van de mod)
– Houthakker minder capaciteit voor lege pallet
– Zagerij meer capaciteit voor elektriciteit
– Zagerij bug achter hekbotsing verwijderd
– Vaste typfout
Productiepakket 1.2.2
– Vaste logfouten van windmolens voor elektriciteitsproductie
Productiepakket 1.2.1
– Vaste zagerij en houthakkerspallettextuur
Productiepakket 1.2
– Vaste zagerij drijflamp aan de zijkant
– Vaste kosten zagerij en huidige productiekosten verhoogd
– Zagerij heeft nu elektriciteit nodig als extra hulpbron
– Basiskosten houthakkershut verhoogd, onderhoud toegevoegd als extra hulpbron, triggerdiesel verhoogd, productiesnelheid gehalveerd
– Basiskosten mestfabriek verhoogd, inkoopprijs verhoogd, elektriciteit toegevoegd als extra grondstof, herziene productiesnelheden en grondstofvereisten, toegevoegde infotrigger
– Vergisterkogeltrigger verhoogd, inkuilmiddel is nu nodig (best in productie kopen), vaste kosten verhoogd, omschrijving gecorrigeerd, luzerne als extra productietak
– Voederfabriek, licht toegevoegd, prijs verhoogd, elektriciteit als andere grondstof, vaste kosten verhoogd, bedrijfskosten verhoogd, varkensvoer iets minder output, InfoTrigger toegevoegd, geen verlenging
– Zaadproductie Verhoogde elektriciteit als extra grondstof, vaste kosten en bedrijfskosten, toegevoegde info-trigger
– Raffinaderij, elektriciteit als een andere grondstof, vaste kosten verhoogd, bedrijfskosten verhoogd, botsing toegevoegd aan gebouwen, infotrigger toegevoegd
– 5 verschillende hallen voor elektriciteitsproductie
– 2 fotovoltaïsche velden voor elektriciteitsproductie
– 2 windturbines voor elektriciteitsproductie
– Warmtekrachtcentrale met stro of houtsnippers, elektriciteit kan worden geproduceerd
Beter laat dan nooit.
Dit is nu mijn FED-productiepakket.
Het pakket is een samenvatting van alle plaatsbare productiemods die door mij zijn gemaakt.
Het Fed Mods-pakket bestaat momenteel uit:
Kunstmestproductie (mest en drijfmest wordt mest)
Zaadproductie (van graan zoals tarwe + kunstmest die we zaaien)
Vergister (Gras en/of kaf wordt kuilvoer)
Voerfabriek (mengvoer voor koeien en voerproductie voor varkensvoer)
Raffinaderij (koolzaad of zonnebloem wordt diesel en varkensvoer)
Meer mods zullen in de komende weken/maanden volgen.
Idee / Konzept: FedAction