NF Maart 4x v1.1.0.0

NF Maart 4x v1.1.0.0

Bugfix in versie 1.1
Bugfix + verbeteringen
– Hekken kunnen nu probleemloos geplaatst worden
– Dierenverblijven kunnen nu ook probleemloos gebouwd worden
– Nieuwe waterkering nu vooral in de sloten en niet overal
– Claas Axion-tractor met nieuwe boerenmodus maakt nu deel uit van de vloot en kan worden verkocht (zoek savegame naar axion800.xml en maak vervolgens propertyState="0" propertyState="1")
– Nieuwe boerenmodus, het wegennet maakt geen deel meer uit van de start.
– BGA-landbouwgronden zijn nu niet zo duur
– Enkele plaatsnaamborden de goede kant op gedraaid
– Vaste drijvende bomen in de houten kisten van de oude brouwerij (onder veld 25)
– BGA actieve productiekosten zijn nu hetzelfde voor beide
– BGA iets hogere silagecapaciteit
– Onzichtbare botsing van oude vaten in het winkelgebied verwijderd
– Vaste zwevende delineators tussen velden 19 en 21
– Drijvende hut boven veld 73 geschrapt
– De elektriciteitskast en de gebroken steenhopen verplaatst naar de hallen op de binnenplaats
– Aanrijding carport bij woning nr.: 45 vast
– Vaste zwevende lamp bij huisje 69
– Bodembotsing op veld 10 en 35 opgelost (problemen met zwad, nieuwe score/verplaatsing kan nodig zijn)
– Vaste BGA-botsing op het noorden bij het gebouw
– Een lamp verplaatst op de kinderkamer
– Aankoopprijs grind, zand en aarde vertienvoudigd
– Bomen bij veld 49 iets van het veld verwijderd
– Kabeltrommel verplaatst achter Spinnerei/Depot
– Lamp op voormalige plek voor meelfabriek verwijderd
– Zonnebloem op de weg naast veld 27 verwijderd (alleen weg bij een nieuwe save/als je fruit reset)
– Nieuwe texturen voor het stadsbord (Gebruiker gronimusic.official Insta)
– Aanrijding toegevoegd bij garage van huisnr. 69
– Serverfoutbericht Ad_best of error opgelost
– Vaste vliegende camera boven het tankstation
– Een paar vangrails zijn een beetje verschoven
– TreeBranchShader.xml- en treeTrunkShader.xml-fouten opgelost
– Prijzen van sommige soorten vulling zoals ei, wol, meel en brood aangepast aan de laatste LS22 patch
– OG-versie heeft een munt verplaatst die anders ondergronds was

Op mijn homepage al beschikbaar en nu ook op Modhoster en dan waarschijnlijk op andere mod-portals. De kaart gebruikt mijn downloadlink mogelijk ook op andere mod-sites.
Voor de kaart raad ik nog steeds mijn mod packs aan. Links en veel infovideo's zijn ook te vinden op mijn homepage.
De kaart biedt onder andere de volgende highlights
Velden dan bos
Op het NF Marsh zijn 79 velden
Grootte 0,8 ha tot 95 ha i de totale oppervlakte van alle velden is iets meer dan 1000 ha waarvan ongeveer 140 ha grasland
Bosgebied
Er is meer dan 150 ha bos met talloze bomen die vooral ook geschikt zijn voor houthakselaars.
Fruit
Naast de standaardvruchten zijn nieuw op de kaart rogge, spelt, triticale en gierst belemmerd, als extra vulling zijn er op de kaart aarde, zand en grind
Verkoper
Wie veel oogst, moet ook veel verkopen. Hiervoor zijn er 16 verschillende verkooppunten
op de NF Marsh 4fach.
Verzamelobjecten
Op de NF Marsh Mod Map zijn er 3 verschillende verzamelobjecten om naar te zoeken. Deze omvatten 10 paar Shelly-schoenen, 30 FA gouden munten en 78 NF Marsh-pallets.
Voor alle verzamelobjecten zijn er schappen bij de autodealer die vol raken als de objecten gevonden zijn. Er is ook een bonus voor het vinden van alle objecten in een categorie.
Als iemand niet alle objecten zelf kan vinden zijn er op mijn YouTube kanaal passende hulpvideo's waarin ik alle verstopplekken van schoenen, munten en pallets laat zien.
lege ruimtes
Er zijn minstens 15 lege gebieden op de kaart die in de loop van de komende maanden zeker van producties door mij zullen worden voorzien
Mod-pakketten
Naast de kaartdownload zijn er nog 2 andere downloads en namelijk het Fed Mods Pack en een Fed Production Pack die ik in een andere video zal introduceren, de twee mods zijn eerst een samenvatting van al mijn mods voor de LS22
windmolens
Op het Noord-Friese Moeras waait het en daar kan een langetermijninvestering in windturbines de moeite waard zijn.
De windturbines die op de kaart zijn gebouwd, zijn praktisch alleen maar decoratie en kunnen worden afgebroken nadat u het land hebt gekocht en vervangen door de NF Marsch-windmolen
Fruitpictogrammen
Alle fruitpictogrammen zijn herzien en zien er niet langer zo komisch uit
missies
Veel XXL-missies dankzij de kaartgrootte en het veldnummer
Grondtexturen
Met in totaal 18 keer kale grondtexturen, kan iedereen zijn tuin en zijn omgeving geschikt ontwerpen

Auteur:
FedAction LetsPlay


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!