Opbrengstfluctuatie EASY V4.0.0.0
Opbrengstfluctuatie EASY V4.0.0.0
Definitieve versie (Modhub is verouderd)
versie 4.0.0.0:
– Fouten in de logboeken opgelost.
– De berekende opbrengst wordt opgeslagen wanneer u een opgeslagen bestand opnieuw laadt (zorg ervoor dat u het opgeslagen bestand opslaat en opnieuw laadt vóór de oogst, anders wordt de opbrengst nog een keer opnieuw berekend bij het laden en blijft deze daarna hetzelfde voor dezelfde dag, ongeacht hoe vaak u uw opgeslagen bestand opnieuw laadt).
– Fouten in de logboeken opgelost.
– De berekende opbrengst wordt opgeslagen wanneer u een opgeslagen bestand opnieuw laadt (zorg ervoor dat u het opgeslagen bestand opslaat en opnieuw laadt vóór de oogst, anders wordt de opbrengst nog een keer opnieuw berekend bij het laden en blijft deze daarna hetzelfde voor dezelfde dag, ongeacht hoe vaak u uw opgeslagen bestand opnieuw laadt).
Een eenvoudige versie van Yield Fluctuation
De opbrengst kan variëren van x0,5 tot x5 van de normale opbrengst. Met andere woorden: soms krijg je de helft van de normale opbrengst van een vanillespel, een andere keer krijg je VIJF keer zoveel en soms zit je ergens tussenin.
Het is volledig gebaseerd op RNG (Random Number Generator), dus je hebt geen enkele invloed op de opbrengst. Vergeet echter niet om je velden te bemesten en ze te onderhouden, anders zal je opbrengst nog verder afnemen, op basis van de kernmechanismen van het spel.
– Compatibel met precisielandbouw (of zonder, werkt op beide manieren).
– Compatibel met multiplayer/servers.
Als u problemen ondervindt of vragen heeft, kunt u deze achterlaten in het onderstaande opmerkingenveld.
Auteur:Elfs