Opbrengstschommelingen – HARD v4.0.0.0
Opbrengstschommelingen – HARD v4.0.0.0
Versie 4.0.0.0
Definitieve versie (Modhub is verouderd)
– Fouten in de logboeken opgelost.
– De berekende opbrengst wordt opgeslagen wanneer u een opgeslagen bestand opnieuw laadt (zorg ervoor dat u het opgeslagen bestand opslaat en opnieuw laadt vóór de oogst, anders wordt de opbrengst nog een keer opnieuw berekend bij het laden en blijft deze daarna hetzelfde voor dezelfde dag, ongeacht hoe vaak u uw opgeslagen bestand opnieuw laadt).
– Fouten in de logboeken opgelost.
– De berekende opbrengst wordt opgeslagen wanneer u een opgeslagen bestand opnieuw laadt (zorg ervoor dat u het opgeslagen bestand opslaat en opnieuw laadt vóór de oogst, anders wordt de opbrengst nog een keer opnieuw berekend bij het laden en blijft deze daarna hetzelfde voor dezelfde dag, ongeacht hoe vaak u uw opgeslagen bestand opnieuw laadt).
Harde versie van Yield Fluctuation
Moeilijk: Opbrengst fluctueert ergens tussen x0,3 en x1,5 van de standaardopbrengst (houd er rekening mee dat je waarschijnlijk een slechtere opbrengst hebt dan normaal en dat het veel harder is dan de normale versie van deze mod. Als je van plan bent om het te gebruiken, wees dan gewaarschuwd, maar deze is het meest realistisch)
De opbrengsten worden uitsluitend berekend met behulp van RNG (Random Number Generator), dus je hebt geen invloed op hoe goed de opbrengst zal zijn. Vergeet echter niet om je velden te bemesten en ze te onderhouden, anders zal je opbrengst nog verder afnemen, op basis van de kernmechanismen van het spel.
– Compatibel met precisielandbouw (of zonder, werkt op beide manieren).
– Compatibel met multiplayer/servers.
– Compatibel met aangepaste en standaardkaarten.
Mocht u problemen ondervinden met mods of heeft u suggesties of vragen, dan kunt u deze gerust hieronder in de reacties achterlaten.
Auteur:Elfs