Limietdoorbraak v1.0.1.0
Limietdoorbraak v1.0.1.0
Versie 1.0.1.0
Correctie: Toen ik dit postte, was ik vergeten dat de fruit/state limiet eigenlijk onderdeel is van een grotere "map update" stijl set instructies. Deze mod is niet vereist voor dat deel. Het deel dat dit script ontgrendelt is het hebben van meer grondtype lagen (d.w.z. stubble_tillage, plowed, cultivated, harvest ready, etc.), evenals meer chopper grond texturen (d.w.z. chopper_straw, chopper_maize). Deze zijn, voor zover ik weet, standaard hard gecodeerd in het spel. Hiermee kun je er zoveel hebben als de densityMap_ground.gdm van je map aankan.
Eenvoudige mod die tot doel heeft om enkele limieten van het spel te verhogen
Verhoogt de fillType-limiet naar 1023
Maakt het mogelijk om meer grondtexturen aan het spel toe te voegen
Maakt het mogelijk om meer chopper-texturen aan het spel toe te voegen
Om meer grond-/helikoptertexturen toe te voegen, is kaartvoorbereiding nodig. Er is geen manier om dat te omzeilen die ik nu ken. Hiermee kun je zoveel van die texturen hebben als je wilt, zolang je je densityMap_ground.gdm maar genoeg kanalen geeft.
Er volgen meer limieten als er vraag naar is.
Auteur:ThundRFS