Courseplay v7.0.0.21

Courseplay v7.0.0.21

Drukontgrendeling 7.0.0.21
Schakel verkenner standaard uit #603
Rijd naar 1e of laatste waypoint met veldsnelheid #581
Implementeren verhogen/verlagen laat/vroeg configureerbaar (zie Wiki)
Ploegrotatie op zijn beurt #536
Een eenvoudige verplaatsbare HUD toegevoegd (zie Helpmenu in het spel.)
Pathfinder FPS-boost (veel minder FPS-drop, iets langere berekening)

Drukontgrendeling 7.0.0.20
Zelf lossen met brede trailers #349
Enkele oplossingen voor zelfontladen en padvinders
Meststofinstelling fix #513
Ploegrotatie fix #536
AI Helper Menu en Mini GUI hebben nu aparte instellingen voor 'begin om' (Menu standaard 1e, Mini GUI dichtstbijzijnde) #499
Eerste implementatie van de vouw aan het einde. #104
Nog een paar Autodrive-interfacefuncties toegevoegd
AIMessageErrorIsFull toegevoegd
Enkele kleine reparaties
Turn-besluitvorming herzien – zie Wiki
Enkele oplossingen voor de balenlader
Callstack repareren voor #577

Drukontgrendeling 7.0.0.19
Veldscanner fix voor scherpe hoeken #502
Kleine ploeg reparatie
Eilandbypass en rijhoek toegevoegd #45 en #139
Pathfinder draai fix #461
Wacht op het strozwad voordat u begint aan bocht #437
Meer interfacefuncties voor AD (niet relevant voor gebruikers)
Mini GUI kan nu worden gesloten met keybind #501
debug-menukleuren gewijzigd #281
Coursegenerator kan nu ook worden afgesloten met esc
Kopakker draai fix #520

Drukontgrendeling 7.0.0.18
Enkele wijzigingen in het starten en stoppen van de taak
Toon cursus begin/einde op perceel #191
Synchroniseer de cp job-parameter tussen het in-game menu en de mini-gui
Turn fix en verbetering voor #461
Interfacefunctie toegevoegd voor AutoDrive
De balenwikkelaar toegevoegd *1
Balenladers toegevoegd *2
Foutpop-up op cursusgenerator fout #472
Veldmarge-instelling toegevoegd aan generatorscherm *3
Gelede voertuig omkeren fix #230 #329 #424
Ook ontvouwen fixes voor Ropa Harvester
Meer turn-fixes en verbeteringen
Bijgevoegde oogstmachine fix #370
Kleine vertalingswijzigingen

Vanwege de verwarring over onze 'mini HUD', veranderde de daadwerkelijke display keybind in een eigennaam. Op dit punt willen we onze vertalers enorm bedanken voor hun geweldige werk.

*1 Als de optie 'begin om' is ingesteld op 'balen verzamelen/wikkelen' en met een balenwikkelaar, vindt CP alle balen op het veld en wikkelt ze deze in.

*2 Voorlopig stoppen ze alleen als ze vol zijn.

*3 Dit genereert een nieuwe veldgrens (kleiner of groter dan het origineel) voordat de eigenlijke koersgeneratie wordt gestart.
Op deze manier kunt u de veldgrens overlappen of meer afstand krijgen om obstakels te vermijden die zich te dicht bij de veldgrens bevinden.

Auteur:
courseplay-release-creator


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!