Betere contracten v1.2.8.8

FS22 Overig

Betere contracten v1.2.8.8

"Moet ik die drie meststofmissies aannemen of toch het 2,3 ha grote aardappeloogstcontract?" "Hoeveel vloeibare meststof heb ik nodig voor deze klus?" Als je jezelf ooit dit soort vragen stelt, zal deze mod je helpen de antwoorden te vinden.

Wijzigingslogboek v1.2.8.8
– compatibiliteit met FS22_KommunalServices (#233)
– luie NPC's zouden niet moeten werken vóór het middaguur van de eerste dag van de maand (#187)
– nieuwe instelling: limiet voor taken per farm en maand (#168)
– voeg bcPrintVehicles console commando toe
– Herstel FS22_FieldLease-compatibiliteit (farmlandManagerSaveToXMLFile) (#169)

Wijzigingslogboek v1.2.8.5
– Gedwongen ploegen na de oogst van wortelgewassen (#123). Insta-ferment aparte instelling (#158)
– Sla NPC-landbouwgrondeigenaren op in farmland.xml (#153).
– Ondersteun de kafmissie

Wijzigingslogboek v1.2.8.0
– Tweak ploegbeloning. Sorteren per NPC en contractwaarde (#137)
– Maaiers/zwadmaaiers toestaan bij oogstmissies (#137)
– Sta Göweil-missiebalen toe (#144)

Wijzigingslogboek v1.2.7.9
– Sta 240er PackedBales toe als missiebalen, d.w.z. insta ferment (heeft mod arcusin Multipack D14 nodig) (#131)
– Voeg 240er balen toe aan Kuhn sw4014 wikkelaar

Wijzigingslogboek v1.2.7.8:
– laat speler direct verpakte balen fermenteren
– missiebalen in opslag toestaan
– vang onbekende fillTypes
– voeg "off"-waarden toe aan de hardMode-instellingen
– Sta toe dat de voerwagen op grasmissies rijdt (#118)
– formaat beloningswaarden > 100.000 (#113)
– lees userDefined van modSettings/FS22_BetterContracts// (probleem #115)

Wijzigingslogboek v1.2.7.5:
– voeg alle actieve missies van de boerderij toe (alleen MP)
– vergroot het instelbereik voor een succesvolle oogst, aparte instelling voor het persen van balen
– voeg een 2e voortgangsbalk toe voor actieve oogstcontracten
– los Maize+ probleem op met Pumps'n Hoses BGA
– een instelling toevoegen om het tijdsinterval tussen contractgeneratieruns te wijzigen
– ontbrekend pictogram voor rolmissies opgelost, geen negatieve "to go"-waarden weergeven
– repareer visuele missietags voor MP: renderIcon().

Wijzigingslogboek v1.2.7.0:
– probleem met muisklik oplossen Koop landbouwgrond
– voeg een instelling toe om de succesfactor van een oogstcontract te wijzigen
– visuele tags voor missievelden en voertuigen
– toon geleasede voertuigen voor actieve contracten

Wijzigingslogboek v1.2.6.2:
– UI-instellingenpagina in het hoofdmenu
– geef de eigenaar van landbouwgrond weer in het koop-/verkoopoverzicht van landbouwgrond in de in-game menukaart
– het aantal voltooide taken weergeven onder de afbeelding van de boer (indien details beschikbaar zijn)

Wijzigingslogboek v1.2.5.0:
– harde modus: actieve contracten verlopen om middernacht, boete voor annulering
– kortingsmodus: ontvang korting op de veldprijs, gebaseerd op het aantal missies
– minder waarschuwingen over vermiste missievoertuigen

Wijzigingslogboek v1.2.4.4:
– vaste filterknoppen om andere missietypen weer te geven, indien beschikbaar
– vaste weergave van "resterende tijd" voor transportcontracten in MP-spel
– onkruid- en mestcontracten kunnen nu ook worden geconfigureerd voor lazyNPC
– compatibiliteit met andere contractmods

Wijzigingslogboek v1.2.4.2:
– "luie NPC's" (laten meer werk over voor contracten) kunnen aan/uit worden gezet
– maximaal aantal actieve contracten configureerbaar
– indicator voor actieve contracten met geleende apparatuur
– knoppen voor het wissen/nieuwe contracten in MP-spellen werken alleen voor de hoofdgebruiker
– FS22_DynamicMissionVehicles herkennen

Wijzigingslogboek v1.2.4.0:
– (Tijdelijke) oplossing toegevoegd voor "luie NPC's": laat meer werk over voor contracten
– Houd rekening met (toekomstige) andere contractvormen
– Problemen met de schermresolutie opgelost

Wijzigingslogboek v1.2.3.0:
– Weergavefilterfunctie toegevoegd voor contractenlijst

Wijzigingslogboek v1.2.2.0:
– Aangepaste berekening van bewaar-/afleverwaarden voor oogst-/balencontracten
– Conflictpreventie met andere mods toegevoegd
– Ondersteuning toegevoegd voor FS22_SupplyTransportContracts, FS22_TransportMissions

Het maximale aantal contracten en het per cyclus gegenereerde bedrag worden automatisch aangepast aan het aantal velden op de kaart.

U kunt direct nieuwe contracten genereren via de knop 'Nieuwe contracten', of ze allemaal verwijderen met de knop 'Contracten wissen'.

U kunt de beschikbare contracten sorteren op type en veldnummer, op totale winst of op winst per minuut, zodat u gemakkelijker het contract kunt vinden dat u zoekt.

U kunt het maximale aantal gelijktijdig actieve contracten instellen.

Met de knop "Details" kunt u de weergave van aanvullende contractinformatie in- of uitschakelen. Zoals kostenramingen voor gebruiksmaterialen zoals meststoffen, herbiciden of zaden. Voor oogst- en balencontracten toont het de minimale hoeveelheid die moet worden geleverd en de hoeveelheid die u kunt houden (en verkopen). Hieruit berekent het de totale winstwaarde voor een contract, d.w.z. beloning minus de kosten voor mest-/spuit-/zaaicontracten, en beloning plus de waarde van de behouden oogst voor oogst-/balencontracten. Het schat zelfs de tijd die u waarschijnlijk nodig zult hebben voor de volledige voltooiing van de klus, door rekening te houden met de werksnelheid en werkbreedte van de geschikte leasevoertuigen/gereedschappen die bij het contract worden aangeboden.

Disclaimer: Alle waarden die in de details worden weergegeven, zijn SCHATTINGEN. U moet ze niet absoluut nemen, maar eerder als een indicatie van welke contracten u moet verkiezen boven andere.

De mod houdt bij hoeveel contracten je hebt voltooid voor elke NPC-boer (het aantal voltooide taken wordt onder de afbeelding van de boer weergegeven, als 'Details' is ingeschakeld). Als je de optionele kortingsmodus of de harde modus inschakelt (op de instellingenpagina van de mod), heeft het aantal voltooide taken invloed op de gameplay.

Auteur:
Mmtrx


Wat zijn Farming Simulator 25 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 25 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS25 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 25 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS25 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 25 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!