NORDGRAD-kaart V2.0.4.0
NORDGRAD-kaart V2.0.4.0
Welkom in Noordgrad.
Een industrieel ontwikkelde regio met een groot aantal uiteenlopende industrieën, uitgestrekte, weelderige bossen en mijnbouw in steengroeven op industriële schaal.
Vruchtbare gronden bestrijken een groot deel van de gebieden waar iedere boer zich thuis zal voelen.
En een brede en concurrerende afzetmarkt zal ongelooflijke financiële kansen bieden.Een groot aantal verschillende fabrieken en ondernemingen
die een kans bieden voor een nieuwe ontwikkelingsronde op het gebied van landbouw, bosbouw, mijnbouw en verwerking van mineralen.
Bedankt voor uw bezoek aan onze hoek van de wereld, ik hoop dat u langer zult blijven. Ik wens jullie allemaal een prettig spel!
Veranderingen en verbeteringen
– versie 2.0.4.0
– Verwijder de oude versie van de kaart uit de map mods en plaats daar de nieuwe versie van de kaart 2.0.4.0. Deze update heeft geen invloed op je voortgang op de kaart in je save!
– mondiaal herbalanceren van de kaarteconomie
– de wind heeft invloed op de hoeveelheid elektriciteit die door de windmolen wordt opgewekt
– de zon heeft invloed op de hoeveelheid elektriciteit die door zonnepanelen wordt opgewekt
– de juiste beschrijving en metingen van elektriciteit, windstroom en zonlicht toegevoegd
– een fabriek toegevoegd in de bouwmodus – Gasproductie
– een fabriek toegevoegd in de bouwmodus-productie van houten pallets
– een fabriek toegevoegd in de bouwmodus-kartonproductie
– een fabriek toegevoegd in de bouwmodus-papierproductie
– een fabriek toegevoegd in bouwmodus-watervoorziening
– een installatie toegevoegd in de bouwmodus-biogasinstallatie
– een fabriek toegevoegd in de bouwmodus-Houtbewerkingsfabriek
– een fabriek toegevoegd in de constructie-raffinaderijmodus
– nieuwe maïstextuur
– vaste triggers voor het lossen van ruwe olie en aardolieproducten in de zeehaven
– de startvelden gerepareerd die worden gegeven in de eenvoudige spelmodus. AI heeft ze niet gezien
– het hek op het terrein kan nu worden verwijderd in de bouwmodus
– alle voorwerpen in de vorm van bandensporen bij silo's verwijderd
– Verkooppunten voor dieselbrandstof bij benzinestations zijn verwijderd
– overige wijzigingen en correcties op de kaart
Versie 2.0.3.0
– Verwijder de oude versie van de kaart uit de map mods en plaats daar de nieuwe versie van de kaart 2.0.3.0. Deze update heeft geen invloed op je voortgang op de kaart in je save!
– vervanging van het hele bos op de kaart (gewijzigd naar de standaardversie). Bij hoogstambomen zijn de tekening en het gewicht van de bomen bovendien naar beneden aangepast
– wijzigingen in het prijsbestand voor de aan- en verkoop van veel producten en gewonnen grondstoffen
– de situatie met de uitvoering van contracten opgelost, nu zal het lossen van middelen willekeuriger zijn (niet alleen in de zeehaven)
– veranderingen in de productie- en consumptieketens van hulpbronnen
– voorwerpen in de vorm van bandensporen op de weg verwijderd waardoor de rooier een obstakel zag in veld nummer 9
– alle botsingen in verkeersborden verwijderd
– bovendien verwijderde botsingen in hoogspanningsleidingen die de rijbaan kruisen
– de hoogte van productopslagloodsen en productverkooppuntloodsen is verhoogd
– de hoogte van de hangars van de verkooppunten van producten is vergroot
– de hoeveelheid elektriciteit die wordt geproduceerd door zonnepanelen, windturbines en thermische centrales is toegenomen
– verminderde het volume van geluidseffecten in alle fabrieken
– de trigger voor het lossen van katoen gerepareerd (stofproductie)
– een trigger in de zeehaven (laadpunt voor marineschepen) gerepareerd. Nu is het lossen van katoen niet meer nodig.
– een trigger in de zeehaven (laadpunt voor marineschepen) gerepareerd. De verkoopprijs is verlaagd van 1.1 naar 1.0
– vaste los- en lostriggers: productie van meelzoetwaren
– vaste los- en lostriggers: Graancomplex
– vaste triggers voor lossen en lossen: productie van alcoholische dranken
– vaste triggers voor lossen en lossen: sap- en drankproductie
– vaste los- en lostriggers: Meststofproductie
– vaste triggers voor lossen en lossen: Zuivelproductie
– vaste triggers voor lossen en lossen: productie van stoffen
– Vaste triggers voor lossen en lossen: Factory Case
– vaste los- en lostriggers: productie van producten gemaakt van houten latten
– vaste triggers voor lossen en lossen: raffinaderij voor ruwe olie
– vaste triggers voor lossen en lossen: meubelfabriek
– vaste triggers voor lossen en lossen: kledingproductie
– vaste los- en lostriggers: suikerbietenverwerkingsfabriek
– vaste los- en lostriggers: Aardappelverwerkingsbedrijf
– vaste triggers voor lossen en lossen: productie van John Deere-tractoren
– vaste triggers voor lossen en lossen: productie van steenkool en ijzererts
– vaste triggers voor lossen en lossen: vleesverwerkingsbedrijf
– vaste triggers voor lossen en lossen: pulpmolen
– Vaste los- en lostriggers: Gipslaadstation
– de trigger voor het lossen van katoen gerepareerd (stofproductie)
– overige kleine correcties op de kaart
Versie 2.0.0.2
– alle verkeerslichten, slagbomen en snelheidsradars van de kaart verwijderd
V2.0.0.1
– BELANGRIJK! Verwijder de oude versie van de kaart Nordgrad, evenals uw opgeslagen bestanden. Anders werkt de kaart niet goed of helemaal niet!
– pictogrammen toegevoegd aan alle fabrieken
– twee leidingen onder veldnummer 64 verwijderd
– vast: terrein onder de schuur op één van de boerenpercelen
– opgelost: de bovenste laag van de twee velden die bij de start aan het bedrijf zijn gegeven, nu bevatten ze tarwe (klaar om te oogsten)
– verlaagde verkoopprijs: steenkool, zand, klei, asfalt, grind, ijzererts, rubber, steenpoeder
– vaste verkooptriggers in de zeehaven
– opgelost: voor netwerkspel: logistieke centra, schuren, enz. kunnen nu door alle spelers van elke boerderij worden gebruikt
– vast: gebouwen en decoratieobjecten in de pulpmolen die in de lucht hingen
– opgelost: de stofproductietrigger voor het ontvangen van katoen bevindt zich op de juiste locatie
– prijsverandering bij het kopen van fabrieken en andere dingen
– prijsverandering bij het kopen van steengroeven
– opgelost: statische machines in de haven verwijderd die het verkeer hinderden
– opgelost: mp3-audiobestandsformaat naar ogg-formaat
– nieuwe aangepaste geluiden toegevoegd aan de kaart
– opgelost: boerenschuren werken correct, als je ze verkoopt, is het decor ernaast verkocht.
– snelheidsradars toegevoegd
– verkeerslichten werken nu
– botsingen op hoogspanningslijnen die wegen kruisen verwijderd
– Energiecentrale op de kaart toegevoegd
– extra mogelijkheid om windgeneratoren en zonnepanelen te bouwen (elektriciteitsproductie)
– nieuwe producten toegevoegd: cola
– AI-splines toegevoegd voor helpers op de hele kaart
– vast: veldnummering
– opgelost: trekker lossen in zeehaven (graan). Lange trailers voor meerdere compartimenten kunnen nu zonder problemen lossen
V2.0.0.0
– 66 velden
– Ruim 52.000 bomen
– Een grote verscheidenheid aan bossen
– Verwarde boswegen
– 3 BGA-sites
– 6 carrière
– 6 steden
– 1 dorp
– 2 treinen met grote treinen
– Zeehaven
– 2 logistiek centrum
– steenkool, ijzererts, zand, klei en meer
– Olieproductie en -verwerking
– 37 fabrieken
– 157 nieuwe pallets met producten
– 9 booreilanden
WarBossBY