Evergreen Farms-kaart v1.0.0.2












Evergreen Farms-kaart v1.0.0.2
Als je net zo gepassioneerd bent over vuil als Mike Mitchell, dan is deze kaart misschien iets voor jou. Welkom bij Evergreen Acres, een (fictieve) door de overheid gesubsidieerde ‘biologische’ boerderij. Je krijgt de taak om een modern graanteeltbedrijf te leiden in het zuidwesten van Saskatchewan, Canada. Het was een succesvolle voorjaarszaai, en het gewas lijkt in topvorm te zijn en zou grote opbrengsten moeten opleveren. Dus leun achterover en geniet van de zomer terwijl uw gewassen groeien, want een grote oogst staat voor de deur, maar kunt u op tijd oogsten voor de koude winter? Zorg ervoor dat je uitrusting gereed is en waarom neem je niet wat overheidscontracten met het land in het noorden, ze zijn altijd op zoek naar iemand die er iets om geeft. Het maaien, redden en verzamelen van dat hooi met het mysterieuze chemische groeimateriaal kan zeer lonend zijn. Deze contracten nemen vaak uw tijd in beslag, dus wees voorbereid en schakel misschien wat hulp in. Oh, en vergeet niet dat het zuidelijke veld ook verzorging nodig heeft, overal rotsen! Succes daarmee.
FUNCTIES:
– Ingebouwde Auto-Drive-baan (klik op esc of nee wanneer u wordt gevraagd om automatisch een baan te bouwen bij het starten van een nieuw spel). Let op: dit is slechts een basisconfiguratie voor de koop- en verkooppunten op de kaart. Pas het geheel verder aan uw landbouwstijl aan.
– Het terrein en de omgeving zijn gebaseerd op de weinige demografische informatie die ik kon vinden over een gebied van 2 bij 2 km in het zuidwesten van Saskatchewan. Ik heb het natuurlijk aangepast om me aan te passen aan de FS-gameplay. De bomen die je in dit gebied aantreft, zijn hoogstwaarschijnlijk geplant om te beschermen tegen sneeuw en wind.
– Voor de modus 'Nieuwe boer' raad ik aan om de mods te gebruiken die ik hieronder heb gelinkt toen ik begon, evenals mijn persoonlijke verzameling mods die hier op de Northwest Mods & Edits Itch-pagina kunnen worden gedownload. Deze modificaties maken deel uit van de standaardvoertuigen en gebouwen van de startboerderijen. Ik heb ook een paar startvoertuigen uit de DLC-pakketten toegevoegd, dus schakel deze in als je die hebt. Neem ze mee naar de winkel om ze naar wens aan te passen of verkoop ze en vervang ze door je favoriete mods.
– De modus "Farm Manager" en "Start from Scratch" beginnen met een schone kaart en alle belangrijke plaatsbare boerderijen zijn verwijderd. Inclusief hekken en bomen, ideaal om vanaf “nul” je eigen boerderij op te bouwen
– Ik heb de bladcultivatorborstel toegevoegd, gemaakt door modder emproLoop. Hiermee kunt u nieuwe velden schilderen en eenvoudig de indeling van de velden verwijderen of wijzigen. Ook borstels voor het weidegras en veldgras op maat liggen in de winkel.
– Aangepaste pictogrammen
– Je kunt een Dynamic Stone-stapel vinden die in de winkel kan worden geplaatst en een vooraf geplaatste stapel in de buurt van het meest zuidelijke veld.
– De op maat gemaakte bakken en tanks zijn te vinden in de winkel, zodat je er desgewenst meer kunt toevoegen.
– Als je Precision Farming DLC gebruikt, heb ik een verstelbare antenne meegeleverd die ik heb gemaakt en die je op je gebouwen kunt monteren. Zodra hij is geplaatst, kun je kiezen uit 2 verschillende hoogteopties. (Benader de directe omgeving van de antenne om de schakelanimatie-optie te zien) Houd er rekening mee dat deze mod wordt geladen met een onvermijdelijke fout vanwege de manier waarop het spel de DLC laadt. Zou je gameplay niet moeten beïnvloeden.
Ik hoop dat sommigen van jullie deze kaart leuk zullen vinden, hij past bij mijn basisgameplay. Ik hou ervan om met grootschalige landbouwapparatuur te rommelen, en zoals je misschien al gemerkt hebt, ben ik een fan van Mike Mitchell. Ik waardeer de informatie die hij met iedereen deelt, het is een hele operatie die hij daar leidt. Bekijk hem op YouTube als je dat nog niet hebt gedaan.
Mods die nodig zijn voor de New Farmer-modus zijn afkomstig van de officiële Giants Mod-hub.
Wijzigingenlogboek 1.0.0.1
– modDesc-versie bijgewerkt
– terreinarcering opgelost voor update 1.9.1
– ondersteuning toegevoegd voor MudSystem Mod (waterwegen zijn nu modderig als je de mod gebruikt, kies je banden verstandig als je in die gebieden "mestt".
– kleine aanpassingen en aanpassingen
Wijzigingenlogboek 1.0.0.2
– modDesc-versie bijgewerkt.
– toegevoegde baughtWithFarm-tag op de meegeleverde plaatsbare items.
– sneeuwmasker toegevoegd aan openbare eigendommen en wegen.
– serieuze mods en stoppelvernietiging toegevoegd.
– aangepaste vulsnelheid van kippenhokvloeistoffen.
– hek uit kaartbestanden verwijderd en "FS22_meadowFence_placeables" gekoppeld aan de officiële mod van de Giants mod-hub.
– Linzen, Erwten en Vlas van South Sasks en Bcbuhlers Edgewater-kaart toegevoegd op de officiële mod-hub.
– Seizoenskalender toegevoegd van de South Sasks en Bcbuhlers Edgewater-kaart op de officiële mod-hub. (Ik vond dit een grotere uitdaging dan wat ik voorheen had)
– een kaart is klaar voor gebruik (vereist de aangepaste mods van BcBuhler)
– Aangepaste aarde-, kalk- en onkruidtexturen van JMZ toegevoegd
North West Mods & Edits