Big River x16 V0.0.0.2 BTA
Big River x16 V0.0.0.2 BTA
Wacht maar tot het laadscherm vastzit op 65%! Wacht maar het laadscherm blijft op 65% hangen, het duurt maar een klein beetje!
Versie 0.0.0.2 BTA
Bruggen Aanvaring vast (nieuwe leuningen)
Water vast (niet meer doorrijden)
Winkelruimte iets vergroot
Mod-map heeft wat MB opgeslagen
Basisraamwerk in termen van wegen en terrein is van WildWestx16 van LS19, wegentexturen zijn nieuw en ja, ik ben er ook nog niet blij mee :/ anders is de build volledig nieuw, behalve de poort die zich op dezelfde plaats bevindt.
Let op: het is de BETA-versie! Ik ben helemaal alleen aan het modden dus het duurt even voordat er nieuwe versies uitkomen (momenteel heb ik er 3 weken bijna dagelijks uren aan gewerkt >.<)! Momenteel gaat het niet op optiek voor nu mijn focus is om een werkende kaart te maken als dat allemaal past het gaat verder met decoraties 😀
En vertel me alsjeblieft bugs, visuele bugs enz. Met een kaart met 16 trays is het moeilijk om naar alles te kijken 🙂
98 velden van 0,9-670 acres
Grote boerderij met aangrenzend vlak gebied om de boerderij uit te breiden!
Weglantaarns zonder botsing! (Autodrive en courseplay vriendelijk)
Varkens, schapen en kippen gestremd op de boerderij. De stal is een beetje weggestopt van de boerderij (de reden hiervoor is de voerrobot dus er staat niet altijd iets in de weg)
Water kan uit het meer worden gehaald
5 grote bouwoppervlakken
Grote BGA met 3 grote silo's
2 benzinestations
3 kalkstations
10 verkooppunten (+2 stenen verkooppunten)
11 producties (het gebied waar de gebouwen zich bevinden is van jou zodra je een fabriek koopt)
Kalk verkoopbaar (in de modhub is er een mod om kalk van stenen te maken)
Meststof / zaad verkoopbaar (er is een mod voor zaad- en kunstmestproductie van FedAction)
Gemengd rantsoen/voer verkoopbaar
Gras/hooi/stro/kuilvoer kan als balen of met aanhanger verkocht worden!
Sneller groeien voor spelers zonder Seizoenen
Grote 16mio multisilo
Modell: Textur: Script: Idee / Konzept: S1m4lTester: S1m4lSonstige: Cazz64