Felsbrunn-kaart v1.0.1.0
Felsbrunn-kaart v1.0.1.0
Moin, ik heb ooit de Felsbrunn van LS19 omgebouwd.
Versie 1.0.1.0
Enkele triggerpoints gewijzigd
Vast info icoon op het veld (nieuwe savegame)
Kaartgeluid opgelost
Bodemblad kan nu worden weggeploegd
Het icoon op het veld met een bestaande savegame: zoek naar closetTrigger.xml in placeables.xml en verander de waarde van position = "297.5 10.5 24.5" naar position = "4.6 68 722"!
Omdat mijn favoriete kaart niet meteen weg wilde, dacht ik,
Ik ga wat langzamer en probeer eerst iets eenvoudiger … dus de Felsbrunn (aangezien alles lekker standaard is)
en dan volgens het motto leren door te doen… het is nu klaar, ik denk dat ik er genoeg van geleerd heb,
Dus nu misschien nog een … want het zou zonde zijn om ze alleen voor mij te houden … hier voor iedereen
Kaart moet zo ver zijn als "standaard" LS22, dwz alle vruchten, nieuwe aarde enz. (suikerriet en katoen zijn ingebouwd maar gedeactiveerd)
Niet alle dingen gingen met de nieuwe shaders, daarom werken de fs19-support shaders hier en daar nog steeds … omdat reuzen graag rommelen
ook een shader-fout in het logboek, maar het veroorzaakt geen problemen
er zijn ook shaders die gaan garnichen of ernstigere fouten veroorzaken, bijv. de triplanarshader,
die werd gebruikt voor de rotsen … daarom zien de rotsen en de achtergrondberg er niet echt mooi uit,
tijdelijk moet het zo gaan zonder de shader te gebruiken…
de kaart is geconverteerd met de eerste versie door editor 9, die de weg naar het kasteel verwoestte en ik nam een besluit
Maak eenvoudig het kasteel en de berg plat … meer bruikbare oppervlakte
voor dit doel werd de noordelijke haven veranderd en werd een suikerfabriek (de klassefabriek uit thüringer hoogten) opgericht en zijn er grote kalkstenen bergen bij de zuidelijke haven
(de wiellader verkoopt kalk, rijdt eronder en laat hem opladen, helaas werkt de vulanimatie niet en ik weet eigenlijk niet waarom) …
ook verkooppunten voor alle fruit, wol, melk, hout en houtsnippers … (ik hoop dat ze allemaal werken …)
Er zijn producties die in de winkel geplaatst kunnen worden, ik denk niet aan producties in de LS, maar iedereen zoals ze willen…
de trein is slechts decoratie
er zijn ook een paar silo's en lampen voor de binnenplaats en vergeleken met de standaardkaarten kun je nog een paar texturen op de vloer tekenen … evenals wat nieuwe decoratie hier en daar …
Er is water bij de vijver bij de winkel en bij de watertoren bij de veehandelaar…
Wat ik zelf aan de kant heb getest werkte, maar mensen maken graag fouten
Dus als je iets ziet dat niet zo zou moeten zijn of iets dat niet werkt, laat dan hier een reactie achter en ik zal proberen het te repareren … anders veel plezier.
PATR10T (Oberland Agrar) Giants Zuckerfabrik: MaxWild (Thüringer Höhe)