Fruitboomgaard v2.2.2.1






Fruitboomgaard v2.2.2.1
Dit zijn realistische versies van fruitboomgaarden, ook met aparte bomen voor een aangepaste boomgaard. Zal twee varianten hebben: normaal en mediterraan en alle bomen zullen apart geplaatst kunnen worden.
V2.2.2.1
De koopbare pallets gerepareerd, dankzij [PolyCount]Taz; hebben nu de juiste botsing en het juiste gewicht, er is ook een oplossing voor de productie van lege pallets (binnenkort update, vernieuwd), omdat het spel in de war raakte en oneindige pallets produceerde. Ook prijs verlaagd naar 1500 en bij aankoop van acht betaalt u slechts 10500 in plaats van 12k. Updates voor alle producties met koopbare pallets; zal het pakket ook bijwerken, maar later, omdat ik er nieuwe dingen aan toevoeg.
Sorry voor de ontbrekende links; een fout van mij en een misverstand van de site, leiden tot deze publicatie zonder de links…
Productie Revamp mod nodig.
De recepten gebruiken water, en als je kalk, compost en/of mest, vaste mest en lege pallets toevoegt (de laatste is te koop in de winkel of kan worden geproduceerd door mijn zagerij platina; andere lege pallets kunnen werken) krijg je een verhoogde output.
De recepten zijn hetzelfde voor de specifieke bomen, maar met een hogere productie op de boomgaarden.
De productie zal afhangen van de kracht van de zon (nacht vrij, als het erg zonnig is zal de productie op zijn best zijn), de temperatuur (als het koud is zal de productie minder zijn) en zal stoppen met werken in de wintermaanden.
Werkt zonder compost of lege pallets als de kaart deze fillTypes niet heeft (slechts enkele waarschuwingen in het logboek).
Verkoopargument niet nodig, het wordt op dezelfde plaats verkocht als aardbeien in het basisspel.
Als de nieuwe bomen klaar zijn, worden de oude vervangen, maar de productie en plaatsing blijven hetzelfde.
Jinkou89 Black_Dragon23