Logistiek centrum v1.6.0.1





Logistiek centrum v1.6.0.1
Deze update bevat alleen een hotfix voor de update placebleDisplayExtension
Wat is er veranderd, de clipafstand is aangepast
Texturen zijn herzien
3D-object is in delen gewijzigd, bijv. De koelcel is vergroot, er kunnen nu meer pallets worden uitgezet
bestaande displays zijn herzien
nieuwe displays toegevoegd
Schakelaars voor lichten en poorten zijn vernieuwd
Office heeft nu pc's met actieve beeldschermen
Algemene fouten zijn verholpen, bijvoorbeeld cakes en eieren die door elkaar waren gehaald
Er werd hier aan vertalingen gewerkt, nogmaals dank aan bob51160 voor de Franse vertaling
Belangrijk, lees alstublieft
Er was een update naar 0.0.0.6 voor de placebleDisplayExtension die een fout maakte in 1.6.0.0 en de kopteksten van de displays werden vervolgens verplaatst.
Je kunt hier een oplossing voor vinden
Zip uitpakken downloaden
Pak deze zip een keer uit en plaats de inhoud in de zip van het logistiek centrum, hiermee wordt de fout verholpen
Voordat het logistiek centrum 2.0 er komt, is er nu een herziene versie van het klein logistiek centrum.
Er zijn enkele wijzigingen:
Texturen zijn herzien en de grootte van de mod is verkleind.
De palletoutput is nu zodanig dat de pallets spawnen in de respectievelijke hallen waarin ze ook zijn opgeslagen.
De trigger voor uitbesteding zit nu in het hele gebouw en je kunt vanaf elk punt uitbesteden.
Inmiddels zijn er ook lichtschakelaars toegevoegd, deze bevinden zich in de betreffende hallen en zijn daar te bedienen,
Buiten het gebouw gaat het licht om 19.00 uur aan en om 6.00 uur weer uit
De grootste vernieuwing zijn de displays, die volledig vernieuwd zijn en beschikbaar zijn in drie talen
(Duitse, Engelse en Franse vertalingen volgen nog) ,
de displays gebruiken geen texturen meer omdat alles puur digitaal wordt weergegeven
(Hier nogmaals grote dank aan SLY die dit mogelijk heeft gemaakt).
De displays tonen de maximale opslagcapaciteit van het betreffende vultype en de momenteel opgeslagen hoeveelheid.
Als het vultype van de opgeslagen voorraad bijna vol is, verschijnt er een waarschuwing in het display.
Het basisprincipe van het magazijn is hetzelfde gebleven, echter kunnen bijna alle standaard pallets worden opgeslagen
er zijn in het spel en er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar waar je eventueel andere vultypes zou kunnen invoeren.
Belangrijk:
Om gebruik te kunnen maken van het kamp zijn 2 of 3 andere MODS nodig.
Zonder deze mod werkt het kamp helemaal niet.
bob51160 French translation breaven and team for the revamp script many thanks to SLY for the display script