Neu Minibrunn-kaart v1.0.2.1
Neu Minibrunn-kaart v1.0.2.1
Welkom bij Neu – Minibrunn!
Het kleine dorp wacht op een nieuwe boer, het wacht op jou. Lukt het jou om als boer op te groeien in een klein gebied?
V1.0.1.0
– Een nieuwe savegame is NIET verplicht
– Prestatieverbeteringen
– Verkooppunt veldgras toegevoegd (op de boerenmarkt)
– Vaste ontbrekende naam voor het containerverkoopstation
– Vaste ontbrekende naam en beschrijving voor de kalksilo
– Waterwinning bij de vijver werkt nu (zwemmen ook)
– Kas op de boerderij brengt nu pallets voort
– Grasvelden verschijnen nu groen in plaats van wit op de overzichtskaart
– Vaste bandensporen bij het uitrijden van mest
– Herten spawnen nu alleen op het veld
– Enkele kleine grafische wijzigingen
– Toegevoegde productie van lange planken in de zagerij (voor Platinum DLC)
– Nieuw mod-pictogram gemaakt
– Gecorrigeerde en aangepaste modbeschrijving in de modDesc
Deze kaart biedt:
– 1 km² groot gebied
– 26 velden (waarvan 4 weilanden), 6 koopbare bosgebieden en 3 bouwgronden
– Een voorgeplaatste boerderij in het dorp met koeien- en kippenstal
– Koeienstal met ingebouwde giertank en ondersteuning voor de mod "Grazing Animals" (alleen pc)
– Alle decoratie op de boerderij kan worden verkocht via de bouwmodus
– Eén biogasinstallatie die volledig verkocht kan worden
– Veel grondtexturen en planten in bouwmodus (incl. velden)
– In totaal 19 productie- en verkoopstations
– Houtcontainers uit de Platinum-uitbreiding kunnen bij de zagerij worden verkocht
– Ondersteuning voor ijzererts (te koop op de Farmer's Market) en lange planken voor de producties van de Platinum DLC
– Twee handelaren in consumptiegoederen
– Twee tankstations voor diesel, methaan en elektriciteit
– Een vijver voor waterwinning
– Mestvaten kunnen water laden bij de watertrekker (niet bij de vijver)
– Veldgras als nieuwe teelt, maar ook stadsverwarming en sojadrank als nieuwe producten
– Ondersteuning voor precisielandbouw met een aangepaste bodemkaart
– Volledig ontwikkeld AI-wegennet (getest voor Autodrive)
– 16 verborgen verzamelobjecten
Nieuw savegame? Ja of nee? Bekijk de changelog eens.
Opmerkingen:
– Muren, poorten, hekken, heggen of trottoirbanden die al bij de start zijn geplaatst, kunnen alleen worden verkocht door de speler met ID 1
– De grote struiken op de bouwplaats in het noordoosten en zuidwesten kunnen met een mulchfrees worden verwijderd.
– Je kunt op verschillende plaatsen in het bouwmenu de trottoirbanden op het terrein verwijderen door op de knop "Slopen" te klikken.
– Na aankoop van de biogasinstallatie moet het spel eenmalig worden opgeslagen en geladen, zodat het verdichte kaf kan worden afgedekt.
Enorm bedankt gaat uit naar de geweldige gemeenschap van het Giants-forum die me steunde tijdens de constructie van de kaart.
V1.0.2.1
– Een nieuwe savegame is NIET verplicht
– NIEUW: opslag voor kleine en grote balen en pallets toegevoegd
– NIEUW: nieuwe vloertextuur toegevoegd (betonstenen)
– Vaste omgevingsverlichting
– Schakelaar voor reclameborden verwijderd
V1.0.2.0
– Een nieuwe savegame is NIET verplicht
– NIEUW: Tarwe en gerst kunnen nu ook in het voorjaar worden geplant
– NIEUW: twee nieuwe kasseien toegevoegd als grondtexturen
– NIEUW: Sneeuwkleuren toegevoegd aan wegen
– NIEUW: veldgras kan aan kippen gevoerd worden (incl. XML-bestand voor Maize Plus AnimalFoodAddon)
– NIEUW: Koeien eten nu ook kuilvoer
– Omgevingsgeluid: minder autotoeters op de achtergrond
– Omgevingsgeluid: watergeluiden bij de vijver verminderd
– Verzamelobjecten van de boerderij op andere plaatsen geplaatst
– Vaste dubbele achtergrond in de winter
– De hellingen van de stal zweven niet meer boven de grond
– Aangepaste capaciteiten van de stal
– Aangepaste strobal trekker in de stal
– Gecorrigeerd blank en geverfd gebied van koeienstal
– Probleem opgelost waarbij mesthoop niet herkend wordt door koeienstal
– Graanmoeras toegevoegd bij de graanmolen en bij de oliemolen
– Niet-koopbare objecten uit de winkel verwijderd
– Aarde/vuil wordt nu geverfd bij het plaatsen van gebouwen
– Aangepaste geluiden bij het lopen over bepaalde grondstructuren
– Decovaten kantelen niet meer in de sneeuw
– Gecorrigeerde zichtbaarheidsinstellingen voor sommige objecten
– Balentrigger toegevoegd voor houtsnippers op de boerenmarkt
– Enkele cosmetische correcties
– Spawnvoorwaarden voor herten veranderd (minder herten in totaal en ze spawnen nu ook op het veld bij bomen)
– Nieuwe overzichtskaart
– Boombestand herzien (*)
– Standaard staan de lantaarns op de boerderij nu in de variant zonder schaduw (**)
– Koeienstal 1m naar het noorden verplaatst (**)
– Oneffenheden in het terrein op meerdere plaatsen rechtgetrokken (**)
– Problemen opgelost met de helper bij het maaien van veld 14 (**)
– Herziene oostgrens van veld 14 zodat er bij het maaien geen gaten meer in het zwad ontstaan (**)
– Gewijzigde randstenen (overgeschakeld naar mod; oude stoepranden kunnen nog steeds worden verkocht maar niet meer worden geplaatst) (**)
– Randsteen bij koeienstal kan nu verkocht worden (**)
Opmerking:
(*) Nieuw geplaatste bomen kunnen opduiken in gebieden waar al bomen zijn gekapt. Bomen die al zijn gekapt, mogen echter niet opnieuw verschijnen.
(**) Is alleen actief in een nieuwe savegame.
De volgende fixes vereisen een nieuwe savegame:
Vaste tipColli bij veld 14
Vijvergebied verkopen is nu mogelijk
TopAce888