Productievernieuwing v1.4.1.1
Productievernieuwing v1.4.1.1
Productie Revamp-Script
Revamp herwerkt het interne productiesysteem, breidt het uit en voegt verschillende functies toe. Revamp zelf is de basisscriptmod, maar breidt ook zelfstandig producties uit met extra comfortfuncties.
Een selectie van kenmerken:
Automatisch beschikbaar voor alle producties:
Automatisch regeleinde in receptweergave voor invoer- en uitvoerpagina (4 ingrediënten per regel).
Een gekleurde weergave van de recepten maakt het gemakkelijker om te zien waarom een productie niet produceert. Waar: wit – beschikbaar, rood – niet beschikbaar maar vereist, oranje – niet beschikbaar en niet vereist.
Mogelijkheid om goederen te kopen in het productiemenu voor een productie voor het dubbele van de marktprijs.
Prioriteitensysteem: Inkomende goederen kunnen nu via het productiemenu op verschillende prioriteiten worden ingesteld en worden op basis van deze prioriteiten verdeeld. Het volgende is van toepassing: Prioriteit 1 is het belangrijkst en krijgt de goederen als eerste totdat het magazijn vol is. Prioriteit 2 pas achteraf etc. Ingangen kunnen ook gedeactiveerd worden, dan ontvangen ze geen leveringen.
Via de distributiemodus kunnen alleen actieve productielijnen worden bevoorraad.
Nieuwe uitvoermodus beschikbaar: Direct verkopen, Distribueren, Uitbesteden (voorheen behouden) en Inwisselen (nieuw). Als een productie is ingesteld op opslag, spawnt deze niet automatisch pallets.
Handmatige pallet-, baal- en houtspawner toegevoegd – Alle producties met palletspawner kunnen ook handmatig pallets en balen spawnen – via het menu of een trigger.
Productie leveringskosten worden nu apart gerapporteerd (voorheen onderdeel van productiekosten).
Producties die missiedoelen zijn, kunnen onbeperkt goederen van missies accepteren totdat de missie is voltooid. Missiegoederen komen tijdens missies niet meer in de productie zelf terecht.
Weergave van de maximale opslaghoeveelheden en de bijbehorende eenheden.
Sorteer producties alfabetisch en filter op actief/inactief.
Bij producties wordt weergegeven of deze parallel (II) of gedistribueerd (Y) lopen.
Eigen instellingenmenu.
Moet actief geïnstalleerd zijn in producties:
Recepten:
Er kunnen recepten worden gemaakt met meerdere gelijke ingrediënten in groepen (maximaal 5).
Meerdere productielijnen die voorheen apart moesten worden aangemaakt, kunnen worden gecombineerd tot één productielijn.
Mogelijkheid om een of meer optionele boosters toe te voegen die de uitgaande productie verhogen.
Boosters kunnen worden uitgeschakeld of teruggedraaid voor individuele goederen.
Weergave van de werkelijke stroomproductie afhankelijk van de booster. De huidige boosterwaarde wordt tussen oranje haakjes achter het bedrag weergegeven.
Mogelijkheid om recepten te maken via FillTypeCategories.
Mogelijkheid tot weersafhankelijke producties.
Mogelijkheid van weersafhankelijke vulniveaus.
afbeelding:
Mogelijkheid om displays op producties te installeren die het huidige niveau in het magazijn kunnen tonen. Ook mogelijk met pure lagers.
Mogelijkheid om objecten afhankelijk van het vulniveau weer te geven, bijv. pallets in een productiemagazijn. Ook mogelijk met pure lagers.
Magazijnen kunnen ook worden voorzien van een spawn-script dat kan worden gebruikt om balen en pallets te spawnen.
Andere mogelijkheden:
Nieuwe FillTypes kunnen via Revamp ingevoerd worden bij bestaande verkooppunten zonder de bestaande verkooppunten actief te wijzigen. Een apart verkooppunt is niet meer nodig.
Verborgen producties met autostart-functie.
Diverse instelmogelijkheden voor bovenstaande functies.
Allemaal volledig geschikt voor meerdere spelers.
Eigen ingame help die de belangrijkste kenmerken van de mod uitlegt.
En nog veel meer
Een volledige lijst met opties, installatiehulp en ondersteuning is beschikbaar in de documentatie:
Dit is slechts het script, het script alleen verandert niets aan productierecepten! Deze moeten apart worden aangemaakt.
Veranderlog:
(Volledige changelog is te vinden in de documentatie)
Versie 1.4
Bugfixes:
Correctie van recept- en vulniveau-indicatoren voor extra brede monitoren.
Inkoopprijscorrectie werkt nu ook met invulbare inkoopsilo's
StoreItems via de vernieuwingsfuncties hebben weer mod-titels
Lumber trigger past nu de tekst aan zonder opnieuw te laden, tussen verkopen en opslaan
innovaties
Mogelijkheid om dieren te gebruiken in producties
Verborgen productielijnen
Directe verkoop en distributie deactiveerbaar gemaakt
Silo- en ProductionSpawner kan nu meer dan één item tegelijk opslaan
Bij de silo kan nu het zaailingtype worden geselecteerd, bij het verwijderen van bijbehorende pallets
Na het verwijderen van een zaailingenpallet wordt nu de juiste boomsoort getoond
Bij het verwijderen van boomstammen kunnen nu lengtes van 1-20m worden geselecteerd (aanpasbaar in de XML, standaard 6m)
Goederen in producties worden verkocht bij verkoop/afbraak
MixMode en BoosterMode toegevoegd voor de gehele productie/productielijnen
Productiemodi worden als een aparte regel in het overzicht weergegeven
Nieuwe en bijgewerkte vertalingen
Versie 1.4.0.1
Bugfix met boostMode
Schrijffout in StoreItemScript overwogen
Bugfix met weergave van productiecycli
Versie 1.4.0.2
Bugfix ingame hulp van andere mods zou weer correct moeten werken
Versie 1.4.1.0
Vulniveau-objecten kunnen nu meerdere vultypes of vultypecategorieën als som gebruiken
Mogelijkheid om een willekeurig aantal openingstijden te hanteren
Braeven