Map Objects Hider v0.3.1.3
Map Objects Hider v0.3.1.3
Als de mapper andere plannen had dan jij, stop dan met het maken van aanpassingen direct in de kaart en verberg wat je dwars zit.
0.3.1.3 – Bug opgelost met meer dedi-logboeken
0.3.1.2 – Bug opgelost met alleen bool Decollide pass to server
0.3.1.1 – Enkele controles toegevoegd om de gerapporteerde Lua-bugs te identificeren. Onjuiste invoer wordt als waarschuwing naar het logboek geschreven en wordt niet verder geëvalueerd.
Deze mod is gebaseerd op de LS19 mod van Royal Modding en naar de LS22 gebracht.
Nogmaals hartelijk dank voor de geweldige mod in LS19 en voor de toestemming om het in de 22er te brengen.
Kaartobjecten zoals gebouwen, bomen, vangrails, hekken en nog veel meer kunnen worden verborgen.
Dit wordt opgeslagen in de savegame zodat het permanent verborgen blijft zolang de kaart niet verandert.
Maar let op!
Niet alle objecttypen en niet alle objecten kunnen worden verwijderd.
Als u de hiërarchie van objecten op de kaart wijzigt (bijvoorbeeld door wijzigingen aan te brengen in de GIANTS Editor), kunnen sommige objecten opnieuw verschijnen en moeten ze opnieuw worden verwijderd.
Als een mod-map niet correct is ingedeeld, kan het verwijderen van enkele bomen het bovenstaande probleem veroorzaken.
Als gebouwen niet correct op de kaart zijn gedefinieerd, kan dit tot grappige effecten leiden.
Achimobil